Zumba!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
På mandag er det oppstart på Zumbare her igjen og jeg gleeeeder meg, jeg går to dager i uken og elsker det :)
Andre som danser Zumba`?
 
Har prøvd ja. Likte meg der. Men ikke så gunstig å ha barnevakt når jeg ikke har fått lagt jenta mi når det begynner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har prøvd ja. Likte meg der. Men ikke så gunstig å ha barnevakt når jeg ikke har fått lagt jenta mi når det begynner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

heldigvis har mamma steppet opp for meg der og kommer hver mandag å sitter barnevakt og onsdagene har gubben fri så da er det ikke noe problem
 
åh heldig, skulle jeg å gjerne gått på :) får se om de har det her på trenings senteret.. bor langt inne på landet så ikke så mye å velge i desverre..
 
Er på zuma av og til for å gjøre noe annet, men for det meste brenner jeg for dance step - bodystep - step/styrke :D
 
Akkurat meldt meg inn i nytt treningssenter det de heldigvis har Zumba, så blir første time til uka:) i morgen skal jeg på yoga:)
 
En stund siden sist, ettersom jeg har vært på mest høypulstimer, men nå har jeg jo vært helt pudding de siste ukene, og vurderer Zumba for å få litt lettere trening. Hadde jeg bare vært flink til Zumba.... :)
 
En stund siden sist, ettersom jeg har vært på mest høypulstimer, men nå har jeg jo vært helt pudding de siste ukene, og vurderer Zumba for å få litt lettere trening. Hadde jeg bare vært flink til Zumba.... :)

Hvilken Zumba har dere? hvis det ikke er høypulstrening?
Det er jo gjerne stor forskjell i instruktørenes timer, men hun vi har er et realt fyrverkeri!!!
 
Danser zumba hjemme jeg ;)
 
Prøvde Zumba en gang. Likte det ikke, men var nok pga instruktøren. Hun var elendig å instruere. Ihvertfall for oss som ikke hadde prøvd før.

Men, JAZZERCISE derimot, det er det kjekkeste jeg vet <3

Har flyttet nylig, så får ikke trent det lenger, og det har jeg felt mange tårer for...
Jeg må reise i over en time i bil for å få trent det, og selv og jeg godt kunne gjort det, er det vanskelig sånn rent logistikkmessig!
 
Back
Topp