zumba

tullemor_86

Glad i forumet
er det god eller "dårlig" trenging for meg som har bekkenplager??[8|]
jeg kan ikke hoppe, ikke ta lange skritt, ei heller ha slike støvsuger bevegelser[:'(]( kan sist nevnte men ikke i store doser.. )

kan jo ikke trene noe[&o] kan ikke jogge, kan ikke gå raske turer (går korte turer men det tar jo litt tid å trene seg opp) presser jeg det litt, så blir jeg liggende[&o] 30 days shred tok knekken på bekkenet[:'(]
jeg sliter med bekkenlåsninger helt siden jeg ble gravid feb 09[&o]

ORIGINAL: Burger

nå har bare jeg prøvd det en gang, men kjenner det bra i hoftene ja.. Er en del hoftebevegelser.. men du må nesten bare prøve så kjenner du om det går greit eller ikke.. Utrolig morsomt er det iallefall

sukk[&o]
det ser så morsomt ut[&o]

kan jeg laste det ned noen plass??
litt dumt å bruke masse penger på dvd (fant bare til 500 kr) vis det er noe jeg ikke kan drive med

jeg trener zumba og har blitt mye verre i bekkenet etter jeg begynte med det desverre:/ har bare ikke lyst til å gi meg likevel, men har tatt en liten pause nå da. kan ikke risikere å havne i sofa på livstid, eller rullestol! hjelp! men det er veldig gøy, ja! det går an å ta det litt i eget tempo da og ikke nødvendigvis vrikke like mye som alle andre!:)

ORIGINAL: LilleLavendel

jeg trener zumba og har blitt mye verre i bekkenet etter jeg begynte med det desverre:/ har bare ikke lyst til å gi meg likevel, men har tatt en liten pause nå da. kan ikke risikere å havne i sofa på livstid, eller rullestol! hjelp! men det er veldig gøy, ja! det går an å ta det litt i eget tempo da og ikke nødvendigvis vrikke like mye som alle andre!:)

ojda[:o]
ja det går jo an å ikke ta det så hardt som det skal..
huff stakars deg[&o] ikke lett det der med bekkenplager.. føler jeg ikke kan gjøre så mye annet enn disse små turene mine, og evt svømme, men føler ikke for å vise kroppen min i ett basseng med det første[8D]

Jeg gikk på zumba... hadde vondt 1 uke ettepå... skikkelig vondt...

ser ut til at jeg bare kan droppe det da[&o]
jeg må jo fungere på jobb å hjemme. å virker ikke som om det da er så lurt å i tilegg drive med zumba[&o] vil ikke bli sykemeldt heller

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Kan heller ikke trene nåkka [&o] Slit med det samme... 

du bor ikke tilfeldivis på vestlandet??
å trenger en rolig gå partner[8|]
alle her spurter avgårde å det kan jeg jo ikke[:'(]

Æ har foresten trent litt zumba no og da, men æ e ikke plaga hele tida.. Og straks æ kjenne nåkka så lar æ være... Æ har dansa nån tima til sammen, men så fikk æ litt plaga også så æ måtte ta en laaang pause.. 

http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Bad-strandplagg-Badedrakter/FreshSpirit/_/N-fj0Z1z13zt2Z1z141xe?Nr=244920&sta=gyjZfivZ1z141xe|||0

E det nåkka for dæ da?:) Æ har en sånn type badedrakt, syns jo ikke dem e de fineste i verden.. Men æ hadde ALDRI dratt i bassenget med vanlig badedrakt eller bikini... [8D] Æ har ingen problem no, sånn anna enn at æ føle mæ litt teit når skjørtet e under arman mine :P

det spørs jo hvor i bekkenet det er verst for deg da, men for meg funker det helt fint med spinning faktisk! helt rart, hadde aldri trodd at det kom til å gå, men det går fint:) så prøver å bytte på. siste ukene har jeg bare trent spinning pga bekkenet ble verre, men har planer om en zumbatime idag, så håper at det går bra!:) går an å ta en prøvetime på et senter kanskje? det får du nok gratis:) så ser du om det er noe for deg! ikke likt for alle disse bekkenplagene!

ORIGINAL: LilleLavendel

det spørs jo hvor i bekkenet det er verst for deg da, men for meg funker det helt fint med spinning faktisk! helt rart, hadde aldri trodd at det kom til å gå, men det går fint:) så prøver å bytte på. siste ukene har jeg bare trent spinning pga bekkenet ble verre, men har planer om en zumbatime idag, så håper at det går bra!:) går an å ta en prøvetime på et senter kanskje? det får du nok gratis:) så ser du om det er noe for deg! ikke likt for alle disse bekkenplagene!

mine sitter på begge sider[:'(]
jeg sliter med at det til tider låser seg helt *sukk[&o]*
så er vel baseng som er mitt eneste håp[&o]
har sykkel, så skal prøve det hjemme, må bare få bytta dekkene først

ORIGINAL: tullemor_86

http://www.ellos.no/dv/20-Undertoy-bad-Bad-strandplagg-Badedrakter/FreshSpirit/_/N-fj0Z1z13zt2Z1z141xe?Nr=244920&sta=gyjZfivZ1z141xe|||0

E det nåkka for dæ da?:) Æ har en sånn type badedrakt, syns jo ikke dem e de fineste i verden.. Men æ hadde ALDRI dratt i bassenget med vanlig badedrakt eller bikini... [8D] Æ har ingen problem no, sånn anna enn at æ føle mæ litt teit når skjørtet e under arman mine :P

den der var ikke så ille nei[:D][:D][:D][:D]

Æ har en lignanes, og det hjalp veldig.. Eneste e de stygge strekkmerkan på låran som vises, men pytt.. Det verste e jo skjult i hvertfall [:D]

søren... da kan ikke jeg heller zumba... ikke at jeg hadde kommet igang med det heller da men..[:D]

ORIGINAL: tullemor_86

den der var ikke så ille nei[:D][:D][:D][:D]

Æ har en lignanes, og det hjalp veldig.. Eneste e de stygge strekkmerkan på låran som vises, men pytt.. Det verste e jo skjult i hvertfall [:D]

skal jammen meg bestille meg en slik en [:D][:D][:D][:D] takk for tips[:D][:D]

hos meg er det verst i symfysen og lyskene, så det kan jo være det funker bedre når det sitter mest på utsiden. er overalt her altså, men verst i symfysen! går jo an å ta en prøvetime iallefall:) kanskje det går bedre enn du tror!:)

Back
Topp