ZUMBA!!!!

Zera

Forumet er livet
Da har jeg vert på min første Zumba time!! Og jeg OVERLEVDE!!! Trimen jeg har hatt de siste 2 årene er å gå tur.. hehe

Men FY F@& så GØY det var!!!! [:D][:D] Det gav mer smak for å si det sånn...
Hva bedre måte å strame opp denne slappe fete kroppen min en å ha det morsomt mens man gjør det???[:)]

For dere om ikke har prøvd, så anbefaler jeg det på det sterkeste[:D]

Det er gøy![:D][:D][:D]

Selv er jeg stor, og har nettopp begynt å trene.
Trene Zumba hver mandag blandt annet. I dag ble jeg bedt om å jobbe, og det var nedtur[&:]
Heldigvis kan jeg trene det hjemme, men det er ikke det samme[;)]

Kjekt med kjekk trening![:D]

Noen som har zumbavideo? Har nettopp fått det, men ikke startet da jeg ikke ANER om jeg burde prøve en time først for å lære litt grunnleggende. Føler kanskje gruppetreninger er morsommere enn en video hjemme =P

Hvis jeg får til å koble PS3`en, så blir det zumba i kveld. Lenge siden sist nå merker jeg. Hvis ikke så hiver jeg meg på trimsykkelen mens jeg ser på ett eller annet skvip på TV[8D] Nå må jeg bare ta tak i flesket og få det vekk

ORIGINAL: Maanda

Noen som har zumbavideo? Har nettopp fått det, men ikke startet da jeg ikke ANER om jeg burde prøve en time først for å lære litt grunnleggende. Føler kanskje gruppetreninger er morsommere enn en video hjemme =P

Selvsagt mye kjekkere på time.
Men det er ingen problem å komme inn i videoen. De lærer deg det som på en time[:)]

Ja, zumba er gøøyyy [:)][:)][:D][:D]

skal bli godt å få vekk den tunge babymagen[:)] håper jeg bare ikke mister motet eller noe[8D]

Det er skikkelig moro, spesielt når trinnene faktisk sitter og man merker at rumpa rocker mer og mer!
Jeg har trent det i 2 mnd, og merker at det er strammet opp litt her og der.
Det gir mersmak! [:D]

Back
Topp