Zumba anyone?

Lykke.

Forelsket i forumet
Noen her som har forsøkt seg på "hjemmeZumba"? Lurte på å kjøpe meg dvd'ene og starte oppkjøring til SK2011! Men før jeg tar skrittet hadde det vært ok å høre om dette er noe å satse på av noen som allerede driver å "zumber" hjemme![:D]

Søstern min har det! Jeg skal høre med henne hva hun syns.. Men hun har begynt å gå på zumbatimene som Spenst kjører, så det kan jo virke som om hjemme-zumba ikke holdt mål??

Mulig mulig!! Jeg har hverken forsøkt det ene eller det andre. Har kommet frem til at de pengene jeg bruker på SATS i løpet av ett år kommer opp i en skremmende sum- i hvertfall når jeg ser på hvor lite jeg får brukt det for tiden. Så vurderer å kjøpe meg litt ting og tang og beg å trene hjemme [:)] Så kanskje Zumba om det duger og kanskje en spinningsykkel!! Heier på hjemmetrening og laaaange gåturer med vogn tror jeg...[:D]

ORIGINAL: Lykke.

Mulig mulig!! Jeg har hverken forsøkt det ene eller det andre. Har kommet frem til at de pengene jeg bruker på SATS i løpet av ett år kommer opp i en skremmende sum- i hvertfall når jeg ser på hvor lite jeg får brukt det for tiden. Så vurderer å kjøpe meg litt ting og tang og beg å trene hjemme [:)] Så kanskje Zumba om det duger og kanskje en spinningsykkel!! Heier på hjemmetrening og laaaange gåturer med vogn tror jeg...[:D]

Er helt enig med deg der! Er ikke vits å være støttemedlem noe sted hvertfal! Og gåtrening og hjemmetrening duger VEEEEL så bra!![:D][:D][:D] Så kaster du ihvertfal ikke penger ut av vindu!

ORIGINAL: Charlis

ORIGINAL: Lykke.

Er helt enig med deg der! Er ikke vits å være støttemedlem noe sted hvertfal! Og gåtrening og hjemmetrening duger VEEEEL så bra!![:D][:D][:D] Så kaster du ihvertfal ikke penger ut av vindu!

veldig enig [:)] jeg var medlem før jeg ble gravid, men det ble jo bare trening 2 ganger i uken. kanskje en time. nå som jeg trener hjemme (eller har jo pause pga meniskskade, men ellers da) så får jeg trent mye oftere og kan gjøre masse forskjellig. før jeg fikk skaden trente jeg jo 30 day shred, rockering og gikk turer og følte meg i MYE bedre form og hadde MASSE overskudd [:)] gleder meg til jeg kan begynne å trene igjen!

Back
Topp