Zombietilstand

blessed

Betatt av forumet
Lite søvn her i hus :p hvor mye søvn får du ca ? Lillegutt er 10 dager og det er få timer med søvn.. Viss lillegutt sover godt så sliter jeg allikevell med innsovningen etter å blitt vekket for den første ammerunden..
Kjenner jeg går på reservetanken :p lite tid til hvile på dagen også

Er vell helst om natten. Kanskje 20-30 min på dagtid hvis jeg kommer på det. Når han har den lengste hvilen pleier jeg å gå tur så da blir det ikke tid til noe søvn på meg da heller. :rolleyes:

Varierer helt enormt her. Noen netter er jeg oppe kun en gang og våkner tilnærmet uthvilt. Magisk! Andre dager er jeg så trøtt at jeg føler meg dårlig. Er dessverre flere slike enn de jeg er opplagt :(

Pappa'n gir flaske innimellom rundt 23tiden slik at jrg får sove gjennom et skift. Noen ganger har jeg vært så ferdig at jeg har lagt meg kl20 og med pappa'n som gir flaske kan jeg da sove til kl03 som typisk er neste amming. Da er neste dag reddet!:)

Varierer helt enormt her. Noen netter er jeg oppe kun en gang og våkner tilnærmet uthvilt. Magisk! Andre dager er jeg så trøtt at jeg føler meg dårlig. Er dessverre flere slike enn de jeg er opplagt :(

Pappa'n gir flaske innimellom rundt 23tiden slik at jrg får sove gjennom et skift. Noen ganger har jeg vært så ferdig at jeg har lagt meg kl20 og med pappa'n som gir flaske kan jeg da sove til kl03 som typisk er neste amming. Da er neste dag reddet!:)
Gir du nan på flaske da eller mm?

Vesla her er 11 dager, det er så forskjellig fra natt til natt om hun sover sammenhengende eller ikke... Første natta vi var hjemme sov hun nesten ikke med mindre hun lå ved puppen, den andre og tredje derimot sov hun hele natta med én ammeøkt i midten! Digg. Siden har hun hatt noen netter hvor hun har hatt litt mageknip tror jeg, og har nektet å ligge noe annet sted enn på puppen. Jeg prøver å sove når hun sover, og sovner heldigvis fort! Men jeg gruer meg til natta hver kveld, og blir dritglad når jeg ser det begynner å lysne ute :p jeg er evig takknemlig for at hun ikke skriker! Jeg håper intenst at det bare fortsetter sånn her, og at hun ikke får kolikk eller noe.

Her er vi som regel oppe 2 ganger for å amme på natta. Men våkner også av 3 åringen vår :( så blir ikke like mye søvn som kroppen vil ha.. Men jeg fungerer heldigvis greit :) prøver å legge meg tidlig, men rart hvor vanskelig det er noen ganger :p

Vesla her er 11 dager, det er så forskjellig fra natt til natt om hun sover sammenhengende eller ikke... Første natta vi var hjemme sov hun nesten ikke med mindre hun lå ved puppen, den andre og tredje derimot sov hun hele natta med én ammeøkt i midten! Digg. Siden har hun hatt noen netter hvor hun har hatt litt mageknip tror jeg, og har nektet å ligge noe annet sted enn på puppen. Jeg prøver å sove når hun sover, og sovner heldigvis fort! Men jeg gruer meg til natta hver kveld, og blir dritglad når jeg ser det begynner å lysne ute :p jeg er evig takknemlig for at hun ikke skriker! Jeg håper intenst at det bare fortsetter sånn her, og at hun ikke får kolikk eller noe.

Kjenner meg igjen! Helt fantastisk når det begynner å bli lyst og nok en natt er over uten hyling:D

Kjennes ut som jeg har grus i øya :/ her bytter baby 3 uker og storesøster 15 mnd på å sove. Inkludert på natta. Baby har øke døgn og storesøster får ikke mindre enn 4!! Jeksler.....
Gleder meg til de blir 15 år ;)

Her er det dårlig med nattfred :p er oppe kanskje 4-5 ganger i løped av natten, og hun nekter å sove andre plasser enn oppå brystet. Fant ut i natt hun syntes det var greit å sove helt inntil ved siden av meg.

På dagen sover hun mellom ammingene, men da vil hun også sove i armene. Veldig slitsomt å ikke kunne legge henne i fra meg, uten å regne med at jeg må trøste henne en stund.

Får jeg en time søvn på dagen så overlever jeg, men har ikke alltid tid

Blir lite søvn her å :( Hun har slitt mye med magen, så hun har holdt det gående hele natten. Nå har vi hatt to netter med søvn(fra 03 og utover), så håper det fortsetter.

Noen netter sovner vi sammen fra rundt midnatt med amming ca hver andre time uten å stå opp før formiddagen. Da sover vi begge godt i mellom. Men så er det netter hvor hun nekter å sove(tror det er overtrøtthet/luft) og i natt sovnet hun ikke før 04..

Back
Topp