zofran

Jeg brukte bare Afipran og phenergan, og det funket til en viss grad på meg. Prøvde dessverre ikke Zofran, men er det ikke det som er så dyrt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Den er veldigt dyr mn funker på kvalmen... mn har så innmari vont i hode å lurer på om noen har hatt det å kor lenge d varer??

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Brukte bare afipran selv så har ikke erfaring. Men på zofran står hodepine oppført som en veldig vanlig bivirkning. Hodepinen kan forsvinne snart eller du kan ha den så lenge du bruker zofran, bivikninger kan jo variere veldig fra person til person. Er det fryktelig vondt/irriterende ville jeg tatt det opp med lege igjen..
Håper du blir kvitt både kvalme og hodepine snart! :)

Vet dette er lengesiden, men plutselig slo det meg: kanskje det er derfor jeg har vondt i hodet? For det første jeg gjøre når jeg våkner er å ta zofran. Så kommer den grusomme hodepinen. Hmmm...

Har brukt zofran og blei veldigt tørr i munnen og fikk forstoppelse.....men den hjalp mot kvalmen :-)

Har brukt zofran og blei veldigt tørr i munnen og fikk forstoppelse.....men den hjalp mot kvalmen :-)
Forstoppelse fikk jeg også i starten... Helt sykt! Men nå tar jeg bare om morningen og da er det greit :)

Back
Topp