Zita

Heisann[:)]

Så koselig at du spør[:)]

Sovet mye bedre i natt, tror nesten ikke jeg kunne ha fått sovet bedre med vondt bekken, kynnere og varmen[;)][8D]

Så føler meg heldigvis bedre i dag!
Og nå er det bare en halvtime igjen til jeg skal til frisøren[:D] Små gleder i hverdagen!

Hvordan har du det i dag?

Så godt å høre!!! Håpe det fortsetter sånn[:)] Vondt å høre om de som virkelig trenger hjelp og støtte som ikke får det...[X(]

Ikke lenge igjen heller nå da[;)]

Jo takk, alt bra her[:)] 2 dager og en time til permisjon, det skal bli deilig[:)] slappe av og gjøre 1000 ting jeg har utsatt til de 3 ukene jeg har såååå god til... Det er fare for at de går veldig fort[;)]

ORIGINAL: Trine30

Så godt å høre!!! Håpe det fortsetter sånn[:)] Vondt å høre om de som virkelig trenger hjelp og støtte som ikke får det...[X(]

Ikke lenge igjen heller nå da[;)]

Jo takk, alt bra her[:)] 2 dager og en time til permisjon, det skal bli deilig[:)] slappe av og gjøre 1000 ting jeg har utsatt til de 3 ukene jeg har såååå god til... Det er fare for at de går veldig fort[;)]

Så godt at du har litt å gjøre disse ukene da[:)] Er jo bare bra at det går fort nå på slutten [;)]

Jeg har alt i boks nå, utenom ett album jeg skal gjøre ferdig i kveld, så etter det kan jeg ikke se at det er en eneste hindring for at lillebror ikke skal komme nå[8D][:D] Men regner strengt tatt ikke med at det blir fødsel før de setter meg igang, og det er jo heller ikke lenge til. Så får bare nyte dagene frem til det[:)] Prøve hvertfall[8D] 

Back
Topp