zero2four lacruz

Ingen erfaring med den, men den var RÅSTILIG:D

Skal ikke være rundt 25 grader i gjennomsnitt, så grei temp:) Vi har balkong da, så vil hun sove inne kan jo vi nyte været utendørs likevel.
Mannen mente vi kunne spise middag på hotellet etter hun var lagt hvis vi tok med babycallen, men det tørr jeg ikke.
aldri i livet!!! Og hvertfall ikke mht Madeleine-saken! :eek:
Nei, da ville jeg heller tatt ungen med i vogna og spist middag sånn høvelig tidlig, og heller sittet på verandaen og kosa oss etter leggetid ;)

Nei, da ville jeg heller tatt ungen med i vogna og spist middag sånn høvelig tidlig, og heller sittet på verandaen og kosa oss etter leggetid ;)

Nei, er du gal :schoked025Det hadde ikke jeg gjort heller altså! :eek:

Jeg nevnte den saken for han, og ba han gå å lese om den hvis han hadde glemt det. Jeg hadde IKKE kosa meg under den middagen i hvertfall:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg nevnte den saken for han, og ba han gå å lese om den hvis han hadde glemt det. Jeg hadde IKKE kosa meg under den middagen i hvertfall:eek:

nei, tenker at den tida da man kunne spise middag alene på sydenferie er over, for en periode ;)

nei, tenker at den tida da man kunne spise middag alene på sydenferie er over, for en periode ;)
Jepp, spiller ingen rolle for meg heller:)
Sånt har man barnevakt en gang i blant til;)

Har ikke sett den vogna før, men den ser fin ut, og det ser ut til at det er god plass i den :-) digga teksten på sida da! :-)

heisann. tenkte eg sku komme med et lite tips til deg:) så håper dere ikke er reist enda;P de vi reiste med til syden i fjor hadde med seg denne vognen og den fungerte veldig bra. er tross alt bare to uker max det er snakk om regner eg med;) hun deres sov hvertfall fint i den, men det er sinnsykt lite skygge under det taket der! husker de måtte gå med skjerf og tepper over og da blir det varmt! de selger ulike steder slike store uv solskjermer som ikke er så dyre. google så finner du;) det ville jeg invistert i;) har for øvrig kjøpt meg en helt lik en igår til vi skal til syden også:D

heisann. tenkte eg sku komme med et lite tips til deg:) så håper dere ikke er reist enda;P de vi reiste med til syden i fjor hadde med seg denne vognen og den fungerte veldig bra. er tross alt bare to uker max det er snakk om regner eg med;) hun deres sov hvertfall fint i den, men det er sinnsykt lite skygge under det taket der! husker de måtte gå med skjerf og tepper over og da blir det varmt! de selger ulike steder slike store uv solskjermer som ikke er så dyre. google så finner du;) det ville jeg invistert i;) har for øvrig kjøpt meg en helt lik en igår til vi skal til syden også:D

Det var et godt tips:-) Vi har dessverre gjort unna turen, men det gikk fint i forhold til sola:-) Likte trilla godt, det så det ut til at snuppa gjorde også:-)

hehe jajja:) vi skal ha den med og i slutten av sommeren og jenta vår eeelsker den! klarer nemlig å gå oppi denne vognen selv så da er det opp og ned igjen sånn 120 ganger:P

hehe jajja:) vi skal ha den med og i slutten av sommeren og jenta vår eeelsker den! klarer nemlig å gå oppi denne vognen selv så da er det opp og ned igjen sånn 120 ganger:p

Hehe, herlig:-)

Back
Topp