Yummy Mummy

Ju9ta

Forumet er livet
Hvem er du?? Er du ny her hos oss..??
Isåfall...

Velkommen hit til oss..=)

[:D][:D]Velkommen ja....[:D][:D]

Velkommen!

Lurte jeg og på... Koselig med nye mars-mammaer! Velkommen skal du være! [:)]

Helt ny her ja, har vært mer aktiv på kvinneguiden og barnimagen. At det var forum her inne har visst gått meg hus forbi - inntil jeg leste om det i foreldre&barn. Da måtte jeg sjekket det ut, og her ser det da ut til å være mye aktivitet. Nok et sted å bli hekta på![:D]

ORIGINAL: Yummy Mummy

Helt ny her ja, har vært mer aktiv på kvinneguiden og barnimagen. At det var forum her inne har visst gått meg hus forbi - inntil jeg leste om det i foreldre&barn. Da måtte jeg sjekket det ut, og her ser det da ut til å være mye aktivitet. Nok et sted å bli hekta på![:D]

Velkommen skal du være! Kjekt å variere litt mellom forumene ja, tror den artikkelen i foreldre&barn har vært kjempegod reklame for babyverden.

ORIGINAL: Nesing

Så koselig med nye marsmammaer! Du er mer enn velkommen hit. Håper du kommer til å trives her inne! 

Signerer....

ORIGINAL: Hege og Chris

Velkommen hit. Koselig å hilse på flere mammaer[:D]

ORIGINAL: Trudelillelutt

Jeg er kun aktiv her inne og kunne aldri klart å forlate denne gjenge i fordel for et annet forum. Håper du får samme opplevelsen [:D]

Må si meg enig, til min samboers store fortvilelse.. Må ha, bare må ha.. [;)] 

Velkommen[:D]

ORIGINAL: Nesing

Så koselig med nye marsmammaer! Du er mer enn velkommen hit. Håper du kommer til å trives her inne! 

signerer denne jeg [:)]

Dette må være et helt uvanlig forum. Vanligvis kan man stille snike seg inn og plutselig er man "fast inventar". Utrolig koselig med alle velkomsthilsenene! Er allerede litt hektet.

Velkommen til født i mars forumet. her er det god plass til nye marsmødre

[:)][:)]jepp.. her blir man fort hekta... så bare pass deg[:)][:)]
jeg er innpå hver eneste dag!!!

ORIGINAL: Yummy Mummy

Dette må være et helt uvanlig forum. Vanligvis kan man stille snike seg inn og plutselig er man "fast inventar". Utrolig koselig med alle velkomsthilsenene! Er allerede litt hektet.

Hei, og velkommen! Det er nok et uvanlig forum ja (uten at jeg har vært på noen andre.. hehe) [;)] Alle mars-mammaene her inne er såå koselige og hjelpsomme!! Har vært til stoor glede gjennom svangerskap og i disse tre mnd som har gått siden gullet kom! Velkommen skal du være[:D][:)]

Back
Topp