yttertøy til de små? :)

Den var fin! :D eneste vi har i strl 74 i yttertøy er vinterjakker og dresser siden det var vinter når de andre var like store så da må mor uheldigvis shoppe litt:p
 
CIMG3077.JPG
Har denne:)
Ellers kjøpte jeg en gøyal en med gjiraff på H&M.
Bruker også tykke hettegensere og fleece:)
 
Mini her har en jakke fra name it, (arv etter storebror), og en jakke fra Cubus, begge er tynne jakker som tåler litt vind og med tynt for inni :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Bruker bare en litt tykkere genser :) Vi hadde en nydelig, tynn krinkel-ulldress fra Joha etter storebror, men klarte vi å glemme ombord på et fly :(
 
ImageUploadedByBV Forum1399618991.415904.jpg
Vi har også denne fra Mini a ture. Den er typ allværsjakke, vindtett og vanntett, med hette som sitter veldig godt inntil ansiktet. Litt dyr etter min smak, men vi er så mye ute at jeg var nødt til å ha noe litt skikkelig. Det er den eneste vindtette jakken jeg har funnet i str 68, ellers begynner alt på 74, og hun har en del grøtpakker igjen før hun er der. Fant den med litt avslag, så da ble det overkommelig:) Genial jakke, bruker den hver dag og bare regulerer hva hun har under ift temperaturen ute.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi bruker vårjakke eller sånn Vær som igår tynn kjøredress :)
 
Bruker en tynn vårjakke nå og ei tynn lue :) her er det guffent vær om dagen.. kaldt og snør :O haha

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Bruker bare en litt tykkere genser :) Vi hadde en nydelig, tynn krinkel-ulldress fra Joha etter storebror, men klarte vi å glemme ombord på et fly :(
har et par sånne dresser vi og, de er gull! men hadde vært kjekt med en jakke som tåler litt vind nå når han må over i sportsdelen på vogna!
Vis vedlegget 60511
Vi har også denne fra Mini a ture. Den er typ allværsjakke, vindtett og vanntett, med hette som sitter veldig godt inntil ansiktet. Litt dyr etter min smak, men vi er så mye ute at jeg var nødt til å ha noe litt skikkelig. Det er den eneste vindtette jakken jeg har funnet i str 68, ellers begynner alt på 74, og hun har en del grøtpakker igjen før hun er der. Fant den med litt avslag, så da ble det overkommelig:) Genial jakke, bruker den hver dag og bare regulerer hva hun har under ift temperaturen ute.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
hvordan er denne i strl? Mini bruker strl 68/74 nå og vurderte å kjøpe i strl 80.. blir det for stort tror du?
 
har et par sånne dresser vi og, de er gull! men hadde vært kjekt med en jakke som tåler litt vind nå når han må over i sportsdelen på vogna!

hvordan er denne i strl? Mini bruker strl 68/74 nå og vurderte å kjøpe i strl 80.. blir det for stort tror du?
De er store i størrelsen. Hun bruker 68 i det aller meste nå, 74 i noen pysjer, så jeg vurderte 74, men den druknet hun fullstendig i. 68 er litt stor til henne, selv om hun er på vei ut av noe annet tøy i 68. Om din lille er 68/74 nå, ville jeg gått for 74 hvis den skal passe gjennom sommeren:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi kjøpte str. 80 i den mini a ture jakken, og joda den er en tanke for stor til han.
Vi bretter dog bare opp litt på armene, så er det greit;):D Da har han den lenger tenkte vi;)
Mulig det er litt forskjell på modellene også, vi har den med glidelås bak.
 
Vi kjøpte str. 80 i den mini a ture jakken, og joda den er en tanke for stor til han.
Vi bretter dog bare opp litt på armene, så er det greit;):D Da har han den lenger tenkte vi;)
Mulig det er litt forskjell på modellene også, vi har den med glidelås bak.
det var det som var i mine tanker og..syns de er litt dyre til kun en liten periode :) :)
 
nå har jeg bestilt i strl 80 på en nettside, får heller bytte viss den blir for stor :)

Vår gutt er ikke spesielt stor og den går nå greit til han;) Så kan ikke tenke meg det skal være nødvendig å bytte altså:)
 
Vår gutt er ikke spesielt stor og den går nå greit til han;) Så kan ikke tenke meg det skal være nødvendig å bytte altså:)
nei min er ikke så veldig stor min heller, ca 8 kg og 70 lang. han er ca 2 kg mindre enn mine to eldste var på samme tid så i mine øyner er han veldig liten :p
 
nei min er ikke så veldig stor min heller, ca 8 kg og 70 lang. han er ca 2 kg mindre enn mine to eldste var på samme tid så i mine øyner er han veldig liten :p

Veslegutt var 67cm på 6mnd kontrollen og rett over 8 kg:p
 
Her har vi nettopp karret oss over 6,5 kg...er det mulig? Kanskje det er vi som skulle kjøpt 80, det må jo eksplodere snart her også? Lille snella...jaja, det blir nok folk av henne også!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp