hva har dere på de ute? noen som har en fin jakke å anbefale ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har et par sånne dresser vi og, de er gull! men hadde vært kjekt med en jakke som tåler litt vind nå når han må over i sportsdelen på vogna!Bruker bare en litt tykkere genser Vi hadde en nydelig, tynn krinkel-ulldress fra Joha etter storebror, men klarte vi å glemme ombord på et fly
hvordan er denne i strl? Mini bruker strl 68/74 nå og vurderte å kjøpe i strl 80.. blir det for stort tror du?Vis vedlegget 60511
Vi har også denne fra Mini a ture. Den er typ allværsjakke, vindtett og vanntett, med hette som sitter veldig godt inntil ansiktet. Litt dyr etter min smak, men vi er så mye ute at jeg var nødt til å ha noe litt skikkelig. Det er den eneste vindtette jakken jeg har funnet i str 68, ellers begynner alt på 74, og hun har en del grøtpakker igjen før hun er der. Fant den med litt avslag, så da ble det overkommelig Genial jakke, bruker den hver dag og bare regulerer hva hun har under ift temperaturen ute.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
De er store i størrelsen. Hun bruker 68 i det aller meste nå, 74 i noen pysjer, så jeg vurderte 74, men den druknet hun fullstendig i. 68 er litt stor til henne, selv om hun er på vei ut av noe annet tøy i 68. Om din lille er 68/74 nå, ville jeg gått for 74 hvis den skal passe gjennom sommerenhar et par sånne dresser vi og, de er gull! men hadde vært kjekt med en jakke som tåler litt vind nå når han må over i sportsdelen på vogna!
hvordan er denne i strl? Mini bruker strl 68/74 nå og vurderte å kjøpe i strl 80.. blir det for stort tror du?
det var det som var i mine tanker og..syns de er litt dyre til kun en liten periodeVi kjøpte str. 80 i den mini a ture jakken, og joda den er en tanke for stor til han.
Vi bretter dog bare opp litt på armene, så er det greit Da har han den lenger tenkte vi
Mulig det er litt forskjell på modellene også, vi har den med glidelås bak.
det var det som var i mine tanker og..syns de er litt dyre til kun en liten periode
nå har jeg bestilt i strl 80 på en nettside, får heller bytte viss den blir for storJepp,det er jeg enig med deg i. Her kommer vi til å ha den lenge
nå har jeg bestilt i strl 80 på en nettside, får heller bytte viss den blir for stor
nei min er ikke så veldig stor min heller, ca 8 kg og 70 lang. han er ca 2 kg mindre enn mine to eldste var på samme tid så i mine øyner er han veldig litenVår gutt er ikke spesielt stor og den går nå greit til han Så kan ikke tenke meg det skal være nødvendig å bytte altså
nei min er ikke så veldig stor min heller, ca 8 kg og 70 lang. han er ca 2 kg mindre enn mine to eldste var på samme tid så i mine øyner er han veldig liten