Vesla skal begynne i barnehage i august og jeg har begynt å tenke på hva jeg må handle inn. Hvor mye yttertøy bør de små ha til barnehagen? Bør de ha flere sett liggende i barnehagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer nok på vinteren men på høsten er stort sett 1 åringene ute ett par timer hos ossMin begynner også i barnehagen i august, så jeg lurer på det samme!
Jeg har fått beskjed om å snakke litt med barnehagen vi får plass i, og at behovet for utstyr avhenger litt av alderen på barnet som begynner (fordi ettåringene ofte ikke er like mye ute og leker som de litt eldre barna den første tiden). Noen som har innspill til dette?
Vi har alltid hatt minst to sett. Mitt barn skal Aldri måtte være inne eller gå med fuktig /vått tøy fordi han ikke har skift
Vi hadde ikke regntøy eller støvler men skallklær og gotetexsko.
Så anbefaler jeg ull istedenfor fleece![]()
Jeg har flere sett, særlig regntøy.. Kjøp gjerne brukt som ekstrasett.Vesla skal begynne i barnehage i august og jeg har begynt å tenke på hva jeg må handle inn. Hvor mye yttertøy bør de små ha til barnehagen? Bør de ha flere sett liggende i barnehagen?
Hva er forskjellen på en softshelldress og en parkdress?Vi har 1 regnsett (2delt), 1 hel regndress, 1 softshelldress, 1 parkdress, 2 vinterdresser, gummistøvler, goretexsko, fleecesett, 2 ulldresser, regnvotter, ullvotter, hals i ull, vintervotter, tynn lue, tykk lue og en lue med hals. Så har vi masse skiftetøy da[emoji23]
Hva er forskjellen på en softshelldress og en parkdress?
Så langt har vi kjøpt (eller fått) 1 vinterdress og 2 2delte regndresser + en del ull og fleece som skal passe til barnehagestart. Serjeg må ut på shopping![]()