Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kjøpt rundt 5-6 ullbodyer, 2 ull strømpebukser og 5-6 ull longser. Pluss 6-7 par sokker i ull. Utenpå der så skal jeg bytte på å ha på en ulldress fra name it, en ulldress fra lillelam og en hjemmestrikket dress På tur vil han ligge i voksi pose også
i vogn kun ull (body, strømpebukse og lue) i vognpose... ellers et lag med gjerne bare en ekstra ulldress når vi skal i bilen.. (Avhengig om det er snø eller ikke)
men i starten så er det ikke noe større behov for ytterklær her på vestlandet... (om det ikke blir rekord lav temperatur og masse snø vel og merke) ;-)
var ca 0,5 meter med snø når storebror kom til verden... (2011) og jeg var opp og ned på haukeland i en del uker i forveien... så måtte sørge for å bestille taxien faktisk 1-2 dager FØR timen min... bare for å være sikker på at jeg faktisk fikk taxi de dagene...Vell..det var tropevarme når jeg fødte datteren min på sommeren i 2014, så du skal bare se at det blir rekord kaldt denne vinteren haha
Tro meg, sommeren 2014 huskes godt Gikk høygravid i rekordvarmenVell..det var tropevarme når jeg fødte datteren min på sommeren i 2014, så du skal bare se at det blir rekord kaldt denne vinteren haha
Men vinden da? Er jo ikke akkurat vindtett Med ull. Å eg skal ikke ha vognpose. Finst det sånne vinddresser? Får ta meg en runde på nett å se om eg finner noeSniker: vi fødte feb i år, og det vi brukte var rett og slett ull i alle varianter. Tjukt og tynt, gode luer, lammeskinn i vogna, ullteppe med eventuelt dyne over
Om du skal ha babyen mye ute av vogna i vinden, så blir det en vinddress i såfall Finnes det også. For vår del har vi aldri hatt problem med det, da det ytterst sjelden blåser NED i vogna Hatt dyne og god lue på henne, det har holdt Fantes lite yttertøy i hennes størrelse da vi dro hjem, så måtte bare tenke løsningerMen vinden da? Er jo ikke akkurat vindtett Med ull. Å eg skal ikke ha vognpose. Finst det sånne vinddresser? Får ta meg en runde på nett å se om eg finner noe