Ytterklær til baby

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Viste ikke helt hva jeg skulle skrive som overskrift i denne tråden, men det jeg lurer på er hva dere har kjøpt av klær til de dagene som ikke er så varme?

Hos oss er det nå 12 grader og regn, og i klesskuffen har vi ikke annet en tynne bodyer og bukser. Har såklart tepper, men føler det mangler litt tykkere tøy eller yttertøy hvis sommeren lar vente på seg :)
 
Vi har strikkejakker i ulike tykkelser til disse litt kalde sommerdagene. Passer fint i både bilstol og vogn, annet yttertøy blir ofte altfor klumpete -spesielt i bilstol. Mye body og strømpebukse med rompere utenpå her, så passer fint med strikkejakker og strikkesokker :)
 
Har pleid å bruke tynne ulljakker, ullue og ullsokker, samt ullbody ved behov. Tenker at disse små enten er godt pakket inn i vogn eller bilstol så supplerer med pledd utover det.
 
Jeg tenkte på det samme. Her er det skikkelig vestlandsvær til tider. Vind og ikke spesielt varmt. Jeg tenker lag på lag; strømpebukse + sparkebukse, langermet body + strikkejakke. I tillegg til lue, pledd og dyne i vogna tror jeg det er nok? :)
 
Bruker langermet body og strikka jakke i babyull:)
 
Takk for svar alle sammen :-D har alltid tenkt at det er kommer til å være så varmt i slutten av Juni, så hadde tydeligvis fortrengt at jeg bor i Trøndelag :) har vært innom 5 ulike butikker som selger barneklær og ingen har tynne jakker i ull.. Kjøpte en strikkajakke i bomull så får vi smiske litt med noen i slekta sånn at vi får en i babyull etterhvert! Så kompenserer vi med bomullsjakke og pledd enn så lenge hvis det blir kjørlig!
 
Bruker strikkejakke eller en enkel ytter heldress fra hm. Er bare inn/ut av bil. Ellers i vogna så ligger han så lunt til[emoji4]
 
Back
Topp