Ytterklær nå

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Hvordan løser du bekledning, vinter og stor mage. Får ikke igjen noen jakker lenger, så her går det I ullgensere enn så lenge. Litt usikker på hva jeg gjør når det regner :D må være ute hver dag pga. Mangel på bil og utevakt I friminutt.
 
Ull og fleece :p
Mannens fleecejakker begynner å stramme bra og så må vel bare investere snart :p
 
Har en mammaparkas som er til vinteren, foreløpig bruker jeg en høstkåpe. Nå går det snart ikke lenger gitt ;)
 
Har fått låne bestefar sin gamle dunis! Og jeg får igjen høstjakken min fortsatt så det er ikke noe problem :) kåpene mine knepper jeg bare igjen de to øverste (av 3) knappene, og det går fint foreløpig, også har jeg en som er litt for stor til senere i vinter :) det jeg er mest bekymret for er eventuelt en utebukse.. men får klare meg uten, det er ikke så kaldt før uti desember uansett og da er jeg vel så tung at jeg ikke orker så mye ;-P
 
Kjøpt ny jakke.. fikk ikke igjen jakkene til mannen lenger. Dessuten følte jeg meg ikke akkurat vell i dem :)
 
Kjøpte meg mamma-parkas på ellos, god, varm og masse plass til magen :) var også med en ekstra del med ei lita hette for å sette på foran som man kan bruke når man har med seg babyen i bæresele.
 
Jeg gikk til innkjøp av mammakåpe fra hm, var ikke så stiv pris og får kanskje solgt den etterpå :) og så har de noen fine greie parkas der også. Ellers på uteklær har jeg kjøpt en brukt dunjakke i to størrelser opp og en ny bergensbukse to størrelser større enn jeg bruker normalt som jeg skal prøve å selge etterpå :)
 
Bruker fortsatt mine vanlige jakker, og har tenkt at jeg kan gå med jakken åpen etterhvert ig heller ha på stort varmt sjal!

Litt vanskeligere på jobb, i Bhg, når vi er ute og sånn! Kjenner jo deg at dressen er begynt å bli trang, men får se om vi har noen ekstra i større størrelser, ellers får styrer finne alternativ!:p
 
Har kjøpt gravid parkas fra H&M. Alle mine klær er for små. Sånn går det når man absolutt måtte ha formsydd dunjakke.
 
Jeg får akkurat igjen den vanlige vinterjakka mi nå og har heldigvis en stor og tykk (og ikke særlig fin) kåpe på lur som er en størrelse for stor :p håper inderlig den holder helt til termin da jeg har så fryktelig lite lyst å kjøpe ei ny jakke for 1-2 måneder :(
 
Kjøpte meg mamma-parkas på ellos, god, varm og masse plass til magen :) var også med en ekstra del med ei lita hette for å sette på foran som man kan bruke når man har med seg babyen i bæresele.
Der sa du noe, for en sånn kan jo brukes I flere mnd. Etterpå også :) skal sjekke ut!
 
Jeg er så varm hele tiden, så har ikke begynt med vinterjakke enda. Går i fleece jakke, somregel åpen. På jobb i barnehagen kan det bli en utfordring når det blir regn, men kan sende ut noen andre istedet for meg.......
 
I dag fikk jeg ikke igjen jakken min som er mer enn stor nok for meg til vanlig :p da må jeg nok gå til innkjøp av gravidejakke! Hadde håpet å slippe det og bruke mannen sin, men de drukner jeg i :p jeg er 163 og han er 188 :p
 
I dag fikk jeg ikke igjen jakken min som er mer enn stor nok for meg til vanlig :p da må jeg nok gå til innkjøp av gravidejakke! Hadde håpet å slippe det og bruke mannen sin, men de drukner jeg i :p jeg er 163 og han er 188 :p
Hehe, har samme problemet :p har bestilt jakke, så kommer vel i posten iløpet av mandag/tirsdag :)
 
Jeg har kjøpt gravideklær fra Stormberg. Bukse og jakke. Er ute endel med barna, og da er det fantastisk deilig å ta på seg noe som passer og er lett å bevege seg i. Dette hadde jeg virkelig ønsket meg i tidligere graviditeter! Selger det videre på finn.no når magen er borte.
 
Back
Topp