amliv88 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 15 Okt 2014 #61 neledam skrev: Jeg har ingen erfaringer med zara fra før så jeg håper at 80 passer og at ho kan bruke den en stund Klikk for å utvide … Jeg har erfart at zara er litt små i størrelsen
neledam skrev: Jeg har ingen erfaringer med zara fra før så jeg håper at 80 passer og at ho kan bruke den en stund Klikk for å utvide … Jeg har erfart at zara er litt små i størrelsen
N neledam Guest 15 Okt 2014 #62 amliv88 skrev: Jeg har erfart at zara er litt små i størrelsen Klikk for å utvide … Bra jeg bestilte strl 80 da
amliv88 skrev: Jeg har erfart at zara er litt små i størrelsen Klikk for å utvide … Bra jeg bestilte strl 80 da
M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017 15 Okt 2014 #63 amliv88 skrev: Jeg har erfart at zara er litt små i størrelsen Klikk for å utvide … Ja, det er vel spansk merke og de pleier å være litt små.
amliv88 skrev: Jeg har erfart at zara er litt små i størrelsen Klikk for å utvide … Ja, det er vel spansk merke og de pleier å være litt små.