Ytterjakke

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Begynner å bli rimelig kaldt her nå og tenker jeg bør kjøpe en ytterjakke til mini. Noen som kan anbefale noe? Bør helst være noe som er varmt, men ikke så altfor tykk slik at den kan brukes i bilstolen (med tanke på at selene skal så tett inntil kroppen som mulig).

Jeg har nettopp kjøpt jakke til lillegutt, gikk for en mørkeblå mini-a-ture jakke, dødsfin og litt dyr, men tror nok den kommer til å være helt super nå i vinter og mot våren. Kjøpte den i str 1 år så den er litt stor nå. Er både vindtett og vanntett, glidelås i ryggen og hette på :)

• Liker
Reactions: EJ
Jeg har nettopp kjøpt jakke til lillegutt, gikk for en mørkeblå mini-a-ture jakke, dødsfin og litt dyr, men tror nok den kommer til å være helt super nå i vinter og mot våren. Kjøpte den i str 1 år så den er litt stor nå. Er både vindtett og vanntett, glidelås i ryggen og hette på :)
Ååååh, de er sååå fiiiiiiiiine :D hva kosta den? Ikke turt å se på prisen :rolleyes:

Den kjøpte mamma til Jr og :)

Nei, vent... Var ei anna jakka mamma kjøpte. Hugsar ikkje kva den heiter i farta..

De jakkene er nydelige:) her har vi arvet en Moncler boblejakke til mini:D hadde aldri brukt så mye penger på en jakke selv:o vi har også noen jakker fra Zara:)

La inn et bud på en jakke på ei barneutstyrs-side på face, 100 spenn :) så får vi se om noen andre byr da ;)

De jakkene er nydelige:) her har vi arvet en Moncler boblejakke til mini:D hadde aldri brukt så mye penger på en jakke selv:o vi har også noen jakker fra Zara:)
Zara har utrolig mye fint til baby! Spesielt jente synes jeg :)

:o

Om jeg kjøper den får det bli uten å fortelle noen hva den koster :p
Haha, ja samboer her synes det var aaaaltfor dyrt, men med sponsing fra mamma så ble det bare hva en ytterjakke ville kostet på f.eks benetton så da synes ikke jeg det var så ille :)

Haha, ja samboer her synes det var aaaaltfor dyrt, men med sponsing fra mamma så ble det bare hva en ytterjakke ville kostet på f.eks benetton så da synes ikke jeg det var så ille :)
Greit når man kan få litt sponsing ja :D

Ja de har mye fint:D håper de snart åpner den Zara butikken de har planer om her. Hvis ikke må jeg handle på nett. Kjekkere å gå på shopping i butikk:)

Den de bygger i sentrum(om jeg husker rett om ditt bosted)? Sist jeg var i byen sprengte de på tomten den skal bygges på. Men gleder meg til den åpner :-)

Ja:D gleder meg masse jeg også!!:) vet du om det blir barneavdeling også? Håper det:D

Aner ikke, men håper virkelig det. Siden de bygger helt nytt hus til tomten må de vel ha barneavdelingen også? :-D

Jeg kjøpte dress til henne idag jeg. Synes jakke blir unødvendig til vårt bruk.
Tenker hun kan ha tjukk ulljakke i vogna når det blir kaldere, siden skuldrene og armene ofte stikker ut av posen når hun sitter i vogna.
Skulle hun hatt jakke, ville jeg hatt en skalljakke med tjukk ull under isteden for tykk jakke.
Jeg er mer tilhenger av flere lag.
Og tjukke jakker til barn føler jeg ofte blir klumpete.
Vi kjører sjelden bil. Når det gjelder jakke da ville jeg ikke hatt på jakke i bilsetet.
Det anbefales ikke voksne heller, man skal helst ikke ha beltet utenpå vinterjakke.

Jeg kjøpte dress til henne idag jeg. Synes jakke blir unødvendig til vår bruk.
Tenker hun kan ha tjukk ulljakke i vogna når det blir kaldere, siden skuldrene og armene ofte stikker ut av posen når hun sitter i vogna.
Skulle hun hatt jakke, ville jeg hatt en skalljakke med tjukk ull under isteden for tykk jakke.
Jeg er mer tilhenger av flere lag.
Og tjukke jakker til barn føler jeg ofte blir klumpete.
Er mest for bruk mellom hus og bil og inn på butikken osv. Kan bli rimelig mange minusgrader etter hvert og surt, så greit å ha noe på han :) litt lettere å smette av en jakke inne på butikken/senteret enn en hel dress.

Er mest for bruk mellom hus og bil og inn på butikken osv. Kan bli rimelig mange minusgrader etter hvert og surt, så greit å ha noe på han :) litt lettere å smette av en jakke inne på butikken/senteret enn en hel dress.
Vi kjører aldri med ungen til butikken da, bruker bare vogn. Så det blir annerledes:) (redigerte etter du siterte) (haha, det rimte)

Back
Topp