Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor selger de fine ytterjakker til 1 åringer da? Helst ikke for tjukk, for kan godt kle litt godt på under heller.. [:)]
Hadde hatt lyst på sånn skogstadjakke til henne egentlig...sett det før.. men husker ikke hvor.. på obs fant jeg bare i str 104.. [&:]
Har tenkt litt på det eg også... Eg har en regn jakke, men det er jo litt upraktisk... Skulle hatt en halv tykk jakke til han... Har en nå som jeg er glad i, men det begynner å bli liten! Haha. Knappene spriker nesten [8D][;)] Sååå det eg skal fram til, er at jeg følger med her eg [:D]
Vi kjøpte tykk vinterjakke på cubus, men det var på salget så de er nok utsolgt. Kjøpte også en kjempefin høst/vårjakke der på tilbud til 199,-. Den var kjempefin, veldig lik reflex-jakkene.
Jeg fant sånn jakke jeg ville ha... det er ikke skogstad da.. men er softshell jakke.. Kjøpte den på cubus [:D]
Veldig grei jakke til å ha utover våren [:)]
Jeg har kjøpt vinterjakke og vårjakke/sommerjakke på benneton!!! Elsker bare de jakkene de har der!! Dyre, men jammen verdt det for de er knall gode. men boblejakken fant jeg på 50% mens den andre fant jeg i England [:)] Litt kjekt å ha jakker og som ikke alle andre i barnehagen har[;)]