Jaa, også kan det hende det føles mest ømt der ettersom hun har hodet der og stanger og trykker utoverJa, skjønner jeg godt at du var. Jeg fikk mat på sengen mens jeg tok siste ctg.
Kanskje det var der de måtte jobbe hardest hos deg?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, også kan det hende det føles mest ømt der ettersom hun har hodet der og stanger og trykker utoverJa, skjønner jeg godt at du var. Jeg fikk mat på sengen mens jeg tok siste ctg.
Kanskje det var der de måtte jobbe hardest hos deg?![]()

Hvordan side ligger hun på hos deg? Her ligger hun å stanger med hodet under ribbeina på høyresidenJaa, også kan det hende det føles mest ømt der ettersom hun har hodet der og stanger og trykker utover![]()

Det blir vel likt det da. Hun har hodet under mine høyre ribbein og ryggen nedover min venstre side. I tillegg ligger hun med beina strakt oppover/utover og sparker i både høyre lyske og generelt mye på høyresidenHvordan side ligger hun på hos deg? Her ligger hun å stanger med hodet under ribbeina på høyresiden![]()

Synd å høre at det ikke funket stoppet riene av seg selv, eller fikk du medikamenter for at det skulle stoppe? Og hvordan er formen din nå? Nysgjerrig, for jeg skal på vendingsforsøk neste tirsdagMitt vendingsforsøk ble også mislykket. De mistenker det er pga kort navlesnor. Fikk god oppfølging både før og etter. Masse informasjon om vaginal setefødsel, og rutiner rundt dette.
Jeg syns det gjorde vondt men ikke uoverkommelig vondt, sånn knipe igjen øynene og puste vondt bare
Fikk litt rier av forsøket, men de dabbet av desverre.
Ikke akkurat det du spør om og jeg vet ikke hvordan dem gjør det på andre sykehus, men jeg fikk riehemmende medikamenter før vendingsforsøket, fordi livmora skal slappe av og det ikke skal starte noeSynd å høre at det ikke funket stoppet riene av seg selv, eller fikk du medikamenter for at det skulle stoppe? Og hvordan er formen din nå? Nysgjerrig, for jeg skal på vendingsforsøk neste tirsdag
Aha, selvsagtIkke akkurat det du spør om og jeg vet ikke hvordan dem gjør det på andre sykehus, men jeg fikk riehemmende medikamenter før vendingsforsøket, fordi livmora skal slappe av og det ikke skal starte noe![]()
Så morsomt at det er likt daDet blir vel likt det da. Hun har hodet under mine høyre ribbein og ryggen nedover min venstre side. I tillegg ligger hun med beina strakt oppover/utover og sparker i både høyre lyske og generelt mye på høyresiden![]()
blir gøy å høre om noen av disse jentene har vett til å snu seg selv før fødselenRiene stoppet opp av seg selv, jeg var 38+4 i går så hadde ikke vært noe problem om det hadde startet noeSynd å høre at det ikke funket stoppet riene av seg selv, eller fikk du medikamenter for at det skulle stoppe? Og hvordan er formen din nå? Nysgjerrig, for jeg skal på vendingsforsøk neste tirsdag
Ja, det var det daSå morsomt at det er likt dablir gøy å høre om noen av disse jentene har vett til å snu seg selv før fødselen
![]()

Tviler på at det skjer her, men dere har vel enda litt tid på dere?Ja, det var det da![]()
Samme her. Men ja, har termin 17/12. Hun siste kom åtte dager før termin, så blir spennende å se nå da. Er 37+0 i dagTviler på at det skjer her, men dere har vel enda litt tid på dere?![]()
Ja det kan bli spennende å se jaSamme her. Men ja, har termin 17/12. Hun siste kom åtte dager før termin, så blir spennende å se nå da. Er 37+0 i dag![]()