Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: Tøsa
Overvektig ernæringsfysiolog, ekspert på røykeslutt som selv røker og Applesjef med Nokiatelefon er ikke troverdige!
Men de to første der kan jo ha all verdens kunnskap, men ingen viljestyrke.
Jeg vet jo mye om ernæring, og kunne sikkert slanka moskvamarit, men jeg eier ikke viljestyrke, så jeg er feit[8D]
Ja jo, du har et poeng der. Men jeg hadde allikevel ikke klart å ta den personen alvorlig dersom jeg hadde henvendt meg til h*n med et problem.
ORIGINAL: Greven av gral
Jeg er lærer og min sønn har 100% assistent og IOP, er jeg en dårlig eller en god lærer da?
Overvektig ernæringsfysiolog, ekspert på røykeslutt som selv røker og Applesjef med Nokiatelefon er ikke troverdige!
Men de to første der kan jo ha all verdens kunnskap, men ingen viljestyrke.
Jeg vet jo mye om ernæring, og kunne sikkert slanka moskvamarit, men jeg eier ikke viljestyrke, så jeg er feit[8D]
Ja jo, du har et poeng der. Men jeg hadde allikevel ikke klart å ta den personen alvorlig dersom jeg hadde henvendt meg til h*n med et problem.
Syns du det er bedre en ernærinsfysiolog som er radmager og aldri har kjent ett vektproblem på kroppen noen gang?
En gyllen middelvei er fint. Det finnes noe mellom de to ytterpunktene...
Men forresten så er undervekt også et vektproblem...
ORIGINAL: Hilly77
Jeg er lærer og min sønn har 100% assistent og IOP, er jeg en dårlig eller en god lærer da?
neida.. siktet ikke til noen,under noen omstendigheter... Intet regel uten unntak...
jeg bare lurer på hva folks oppfatninger er..og om det er klisjeeer ute og rår..
Eneste som mister troverdigheten her er appleduden, alle andre kan jeg se grunner til. [8D]