Yrker og troverdighet....

Hilly77

Gift med forumet
er fagfolk av forskjellige yrker troverdig dersom:

kryss av om du mener ja..flere valg tillat

hehe

"kjeder" meg[8D][:D]

ORIGINAL: Tøsa

Eneste som mister troverdigheten her er appleduden, alle andre kan jeg se grunner til. [8D]

hahahah...

egentlig sant...når jeg tenker meg om...

skulle likt å visst hvilken telefon apple sjefn bruker[8D]

Min sangpedagog har mistet stemmen pga alder, men er likevel veldig dyktig å lære fra seg og å veilede. [:)]

ORIGINAL: Lolodi

Overvektig ernæringsfysiolog, ekspert på røykeslutt som selv røker og Applesjef med Nokiatelefon er ikke troverdige!

Men de to første der kan jo ha all verdens kunnskap, men ingen viljestyrke.
Jeg vet jo mye om ernæring, og kunne sikkert slanka moskvamarit, men jeg eier ikke viljestyrke, så jeg er feit[8D]

Ja jo, du har et poeng der. Men jeg hadde allikevel ikke klart å ta den personen alvorlig dersom jeg hadde henvendt meg til h*n med et problem.

Syns du det er bedre en ernærinsfysiolog som er radmager og aldri har kjent ett vektproblem på kroppen noen gang?

ORIGINAL: Greven av gral

Jeg er lærer og min sønn har 100% assistent og IOP, er jeg en dårlig eller en god lærer da?

neida.. siktet ikke til noen,under noen omstendigheter... Intet regel uten unntak...

jeg bare lurer på hva folks oppfatninger er..og om det er klisjeeer ute og rår..

Overvektig ernæringsfysiolog, ekspert på røykeslutt som selv røker og Applesjef med Nokiatelefon er ikke troverdige!

Men de to første der kan jo ha all verdens kunnskap, men ingen viljestyrke.
Jeg vet jo mye om ernæring, og kunne sikkert slanka moskvamarit, men jeg eier ikke viljestyrke, så jeg er feit[8D]

Ja jo, du har et poeng der. Men jeg hadde allikevel ikke klart å ta den personen alvorlig dersom jeg hadde henvendt meg til h*n med et problem.

Syns du det er bedre en ernærinsfysiolog som er radmager og aldri har kjent ett vektproblem på kroppen noen gang?

En gyllen middelvei er fint. Det finnes noe mellom de to ytterpunktene...

Men forresten så er undervekt også et vektproblem...

Jammen da var vi enige da[:D]
Jeg gikk på ADI pol når jeg var gravid og der fikk jeg en ernæringsfysiolog på knappe 1.50 og 40 kg. Jeg syns det var anstrengende[:)]

ORIGINAL: Hilly77

Jeg er lærer og min sønn har 100% assistent og IOP, er jeg en dårlig eller en god lærer da?

neida.. siktet ikke til noen,under noen omstendigheter... Intet regel uten unntak...

jeg bare lurer på hva folks oppfatninger er..og om det er klisjeeer ute og rår..

Bare lurte selv jeg[:D]
Syns det er litt artig med folks oppfatninger om forskjellige problemstillinger. Om noen skulle mene at jeg er en dårlig lærer/eller mor av den grunn... Så har jeg jammen ryggrad til det også[:D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Den eneste jeg hadde slitt med troverdigheten til her var røykeslutt eksperten! [8D]

samme her

Hehe. Jeg burde vært med på listen. Jeg jobber på en stor fødeavdeling, og har valgt å føde begge barna hjemme. Synes du jeg er spesielt troverdig i jobben min?[8D]

Syns ikke en ernæringsfysiolog som er overvektig er særlig troverdig[:-]

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Den eneste jeg hadde slitt med troverdigheten til her var røykeslutt eksperten! [8D]

samme her

Sign [:D]

Eneste som mister troverdigheten her er appleduden, alle andre kan jeg se grunner til. [8D]

Back
Topp