yoyo 6+ er 2700 god pris?

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei hei

Jeg har kommet over et tilbud hvor jeg kan få 2016 modellen til yoyo 6+ 2700 kroner.
Jeg har veeeldig kort betenkningstid. Men innbiller meg at dette er en drabla god pris.

Noen formeninger? Og hvordan ser jeg forskjell på 2015 og 2016 modellen? Synes hun i butikken virket usikker på hvilken modell det var når jeg ringte "joa, ja, det er nok 2016 modellen" var svaret jeg fikk

Takker for tips neste timen ;)

Edit: Baby har jo ikke kommet enda, så om det er et tilbud som "stadig dukker opp" så stresser jeg ikke mer med det enda
 
For 6+? Jeg betalte 3500kr (med 10 % rabatt) for den nye i sommer, så syns det hørtes bra ut. Den nyeste heter jo yoyo+6+ (eller 0+ om du skal ha babydel). Den ser ganske lik ut, men kurven under er større, og den tåler 18kg vs. 15 på den gamle. Hvis det er på butikk må de da kunne sjekke hvilken modell det er?
 
For 6+? Jeg betalte 3500kr (med 10 % rabatt) for den nye i sommer, så syns det hørtes bra ut. Den nyeste heter jo yoyo+6+ (eller 0+ om du skal ha babydel). Den ser ganske lik ut, men kurven under er større, og den tåler 18kg vs. 15 på den gamle. Hvis det er på butikk må de da kunne sjekke hvilken modell det er?

Ah, så nå at det var to timer siden ;)
 
For 6+? Jeg betalte 3500kr (med 10 % rabatt) for den nye i sommer, så syns det hørtes bra ut. Den nyeste heter jo yoyo+6+ (eller 0+ om du skal ha babydel). Den ser ganske lik ut, men kurven under er større, og den tåler 18kg vs. 15 på den gamle. Hvis det er på butikk må de da kunne sjekke hvilken modell det er?
Takk for tilbakemelding.
Jeg var oppe på butikken og kikket, men må innrømme jeg ble skuffet. Det var ikke +'en som jeg ønska meg. I tillegg var det utstillingsmodell, som de ikke sa noe om på telefonen.
Men jeg får følge med videre, ønsker meg veldig denne vognen, har heldigvis god tid
 
Back
Topp