York bord

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann
Har lyst på bohus sitt spisebord York. Lurer på kva slags spisebords stoler dere hat til dere som har det? :)

Har lyst på det jeg også ! Men jeg vil gjerne ha stolene også fordi jeg synes trekkene er sydd flott og ser praktfulle ut :)

Tips: Fikk her om dagen beskjed om at de får et nytt York spisebord inn nå snart. Bredt, og det kan dras ut. Vet ikke så mye mer enn det...Men det er ikke avbildet enda :)

I tilfelle dere vil vente til det kommer ;)

Takk for tips, da vil ej vente :) kjekt med bredt bord :)

Jeg kjøpte det på fredag, og kjøpte Vittoriastoler med ekeben og beige stoff. Synes det trekket ble stress å sitte på, for man får ikke beina inn under stolen.

Angelicka skrev:
Jeg kjøpte det på fredag, og kjøpte Vittoriastoler med ekeben og beige stoff. Synes det trekket ble stress å sitte på, for man får ikke beina inn under stolen.

Har du link m/bilde av dei stolane? :)

Angelicka skrev:

Har du link m/bilde av dei stolane? :)

Men vi har valgt med ett mer beige trekk en denne stolen her (som jeg ikke synes var så fin :p) Er fra Bohus disse og, og heter Vittoria om jeg ikke husker helt feil.

Ser ikkje bildet, men legg gjerne ut linken :)
Gleder meg til å få kansas sofa og york bordet i hus :)

Back
Topp