yohoooooo

nordlands pia

Glad i forumet
har faktisk fått støvsugd , lagt i hopen en maskin med klær, rydda litt i noen papirer. så da har jeg fått gjort litt i dag jenter. er så stolt av meg selv atte. så masse har jeg ikke fått gjort på lenge.

Så flott da pia! You go girl [:D].
Deilig følelse å få gjort unna litt av husarbeidet ja. Selv har jeg slept meg opp og ned til butikken med det vonde bekkenet mitt [&:]. Måtte bare lufte meg i det fine været, og så vet jeg at jeg får hjem en syk man fra jobb i dag [:'(] (Han lå strekk ut igår, men måtte avgårde idag). Derfor måtte jeg ta handlingen i dag. Godt når det er gjort da, selv om det kjennes i bekkenet [8D]

Flink du og da som er på jobb[:)]. TRØST: det nærmer seg vel snart slutten på dagen!? STOR KLEM [:)]

Så flink du er!!
Jeg har bare fått lagt sammen og bært opp litt klær til ungene idag, jeg...
Hvordan i all verden er det mulig av en unge å bruke 22 gensre og 16 bukser på litt over ei uke????[:@] Hennes haug er dobbelt så stor som de andre tre sine tilsammen! Og gudene vet hvor mange ganger jeg har tatt det opp med henne[&:]

Har vært ute å lekt med lilleVille i et par timer, handla, og skal nå snart rydde kjøkkenet etter middagen i går, før jeg begynner på dagens middag..... Må vel få hengt opp tøyet som er i maskina,satt på en ny og lagt sammen det som er på de to stativene og[8D]

jaja.. er vel bare å sette i gang??

Så flink du har vært. Så deilig når man har fått gjort noe.
Nå er jeg endelig ferdig med kjøkkenet...Tok litt tid, men nå er det rent. Så da skal jeg bare slappe av og kose meg resten av dagen [:)] Med suuuper god samvittighet.

Har du lyst å ta deg en tur over til meg[;)]her er det nok å ta tak i- har akkurat kommet hjem etter en mange timer i åpen barnehage[:)] Daniel storkoser seg der

Håper fysioen hjalp da Nikki! Bite tenna sammen og ikke sove før til natta [:)]
Så koselig med tupperparty da, det er greit med noen sånne sosiale events når du er alene hjemme [:)] Kose dere! Hørt om bobler trenger noe?[:D] Eller kanskje leja vil ha en ny kakesprøyte?[:D]

hei alle snuppene!!!!!!!!!!!!!!!!! alle har noe å være stolte av i dag, ingen som bare har logge rett ut. go girls............................[:D][:D][:D][:D] må bare si dere er en flott gjeng med jenter asso.....smiiiiiiiiiiiiiiiiiler

Back
Topp