Yoga

Polly32

Blir kjent med forumet
Er det noen som har prøvd yoga for gravide? Er dette noe som egner seg for en med bekkenløsning?
 
Jeg har vurdert å prøve litt, det fine med yoga er at det er ingen brå bevegelser og du kan bestemme litt selv hvilke øvelser du gjør. Dermed ganske skånsomt og du kjenner fort hvis det er noe som blir vondt. 
 
finnes jo mange typer hjemmetrening i yoga men om du ikke har prøvd før ville jeg tatt kontakt med treningssenter eller noen som underviser i yoga slik at du får gjort øvelsene riktig:) de kan sikkert si mer om alternativer for gravide også:)
Har sett det ligger øvelser på nett også:)
Man skal vel også ha i bakhodet å ikke ta i for mye /tøye for mye da relaxin gjør leddbånd mykere og det er litt lettere å skade seg. Men yoga er igrunn ganske herlig..Har en bok også men det var ikke før etter jeg gikk kurs at jeg virkelig "forstod" øvelsene skikkelig så det vil jeg anbefale:)
 
jepp! begynte på det i forrige uke, og går nå hver torsdag!:D jeg stoooortrives! kjempe koselig med flere gravide, og det er gode øvelser, og man slapper veldig mye av på slutten bl.a!:) kan virkelig anbefale!;) 
 
Back
Topp