Yoga for gravide

JanneJenta78

Forumet er livet
Da har jeg tenkt å prøve meg på yoga

Fått låne en yogacd av ei venninne..(som hu fikk av meg når hu var gravid)..tenkte jeg skulle bryne meg på den. Er stiv som en stokk i utgangspunktet, så dette kan bli spennende

Noen som har noe erfaring med sånt? Kanskje noen gode tips? [:)]

Prøvde en sånn sist jeg var gravid,men det dabbet liksom av ganske fort!
Men det skal jo være god trening!

Hehe..det jeg frykter vil skje med meg og..men det er jo verdt et forsøk[;)] Håper bare jeg kommer litt lengre enn den innledende avspenningen..hørte på cden i stad..og dama hadde sååå behagelig stemme. Ikke akkurat det beste for min del, som er så trøtt for tida..hehe [;)]

Har en samboer som driver med det hver kveld i kjelleren kanskje jeg skal gå ned å ta en titt i kveld.
De skriver jo mye om det i bladene, tor det står en del i GRAVID bladene.

Jeg skal begynne på "Yoga for gravide kurs" 11. September her i Bergen på Verftet. Har hørt det skal være veldig bra trening. Flere som skal begynne på det kurset?

Yoga kan anbefales, gravid eller ikke... Men hvordan er det i forhold til bekkenløsning??? Hadde egentlig tenkt til å hoppe på et slikt kurs, men så har bekkenet slått seg helt vrang...

Har en bok for gravide og yoga - skal se om jeg blir flittig å bruke den snart! Har også tatt et Yoga-kurs for ca. 1 år siden - var veldig avslappende og behagleig! Men, jeg er ikke den som liker meditasjonsbiten av yoga (hadde bare bittelitt av det på kurste heldigvis!)

Back
Topp