Yoga for gravide?

Laemca

Andre møte med forumet
Er det noen som har prøvd/går på Yoga for gravide? Jeg vurderer å melde meg på kurs i Fredrikstad, men det er oppstart 21 januar... Lurer på om det er i det seneste laget ettersom jeg har termin 11 Mars...? :)
 
Hvor i Fredrikstad er dette? :) Og over hvor mange uker? Jeg fikk tips om Ashtanga Yoga, men de hadde oppstart i midten av Januar, og med siste kurs 17 mars. Jeg har termin 24, så tenkte det ble litt for close. Dyrt var det også syns jeg :/
 
http://www.yogafredrikstad.no/yogatrening, du finner priser på siden :)

Ikke så dyrt i forhold til andre jeg har sett på. Er du student så får du studentpris og når jeg mailet med de så skrev de at jeg event betaler bare frem til termin. De har også mor & barn yoga, det har jeg veldig lyst til
 
Last edited:
Jeg gikk på det før jul. Det er veldig deilig og avslappende, og du lærer litt pusteteknikker og sånt, samtidig som du strekker og tøyer og bøyer. Men; det skal også sies at jeg sliter med halsbrann, så å stå med hodet ned og rumpa opp i Hunden var ikke særlig behagelig... ;) Min instruktør var likevel god på å finne alternative stillinger, slik at det gikk greit. :)
 
Jeg kjøpte en yogamatte på G-sport til 99 kr og søkte meg fram på YouTube. Har trent litt yoga før da, så kjente til de fleste teknikkene og pusteøvelsene. Her jeg bor skulle de ha 3000kr for 10 ganger...
 
3000 var veeeeldig dyrt synes jeg! Jeg har meldt meg på i dag, betalter 600 for 6 ganger (frem til jeg har termin) Men jeg får studentpris så blir jo litt billigere pga det. Blir spennende å prøve
:)
 
Jeg har meldt meg på et kurs nå, 8 ganger for 1500,- synes det var en grei pris. Gleder meg også til å prøve :)
 
Jeg tenkte på dette et par uker tilbake, men ble aldrig at jeg gjorde det. Kjøpte meg en dvd og en treningsball. Hehe
 
Jeg tenkte på dette et par uker tilbake, men ble aldrig at jeg gjorde det. Kjøpte meg en dvd og en treningsball. Hehe
Sikkert like greit det også, men jeg er ikke like flink til å trene om det blir bare meg ;)
 
3000 var veeeeldig dyrt synes jeg! Jeg har meldt meg på i dag, betalter 600 for 6 ganger (frem til jeg har termin) Men jeg får studentpris så blir jo litt billigere pga det. Blir spennende å prøve
:)

Jeg bare begynte å le når hun sa prisen... Helt uaktuelt. Det var visst veeeeldig spesielt siden det var gravidyoga. Jaja..
 
Jeg har gått en runde og begynner på et nytt et på fredag.
Det på fredag er fødselsforberedende og yoga (noe mindfullness greier).
 
Back
Topp