Yoga for gravide - tips til videoer/abonnenter?

Libery Belle

Blir kjent med forumet
Er det flere her som driver med yoga for gravide? Jeg har bare gjort yoga sporadisk før jeg ble gravid, og har gjort litt etter jeg ble gravid også. Har en del plager med bekken så tror fokus på pust og bevegelse er bra. Har prøvd gratisperiode fra Yogobe og gratisvideoer fra Alo yoga på YouTube. Vurdere å betale for videre abonnementet hos Yogobe. Noen som har andre gode tips?

Yoga with adriene :) også på YouTube

Down dog yoga-appen har egen app for gravide. Det er abonnement som man betaler for. Det er mulighet for mange individuelle innstillinger, som tar hensyn til vanlige plager gravide har, samt ulike vanskelighetsgrader og lengde på økta.

Down dog yoga-appen har egen app for gravide. Det er abonnement som man betaler for. Det er mulighet for mange individuelle innstillinger, som tar hensyn til vanlige plager gravide har, samt ulike vanskelighetsgrader og lengde på økta.

Har prøveperiode på denne nå og har gjort fire økter. Velig fint med alle innstillingene man kan gjøre (spesielle utfordringer, hvilket trimester, lengden på øktene etc). Behagelig og lett å følge..

Takk for tips! Prøvde 60min gravidyoga. Mange gode innspill, men økta ble nok litt heftig for meg som ikke er så vant med yoga og er i tredje trimester. Men mulig jeg går den frem igjen en dag jeg føler meg pigg ;)

Det som er fint med MediYoga er at det er rooolige øvelser og at det fokuserer mest på pust. Det er ikke anstrengende i det hele tatt og fokuserer heller på å roe ned kroppen med pust og litt bevegelse en trening

Back
Topp