Ynskjer du deg babyshower?

Jeg fikk med førstemann og syns det er koselig at mine nærmeste venninner/familie samles for å spise god mat, skravle og feire at vi venter en liten tass.. er jo bare uskyldig moro og en fin måte å samles på før fødsel :happy:
Håper jo at de ønsker å arrangere et for meg nå også.. trenger jo ikke koste noe :Heartred
 
Vi hadde første babyshower i familien i januar i år for svigerinnen vår. Hun syntes sikkert det var kjempekjekt. Det har vært mange barn som har komt inn i familien de siste 7 årene, så tror det var flere som følte at det var feil å plutselig begynne nå! Jeg trenger ingen babyshower og håper ikke de lager i stand noe bare fordi hun fikk det :) det føles litt feil. Syntes tvert om babyshower kostet flesk. Jeg bakte to kaker som også koster i tillegg til gaven og å være med å arrangere. Personen er veganer å de kakene pleier ikke være så fryktelig billige :p men hadde vennene mine arrangerer noe hadde det vært koselig :) men nå blir det mest plikt føler jeg hvis familien lager noe.
 
Har arrangert flere og elsker oppstyret, det må jo ikke koste så mye. Man spleiser, baker noe enkelt og samles for hyggens skyld :happy: Så håper noen gjør det for meg, og vil tro det også blir. Er blitt en greie i mine venninnegjenger vertfall :happy:
 
Vi pleier heller å gå ut å spise noe godt sammen med den kommende moren. Synes det er en fin måte å gjøre det på.
 
Jeg arrangerte selv med første, men de venninnene mine tok overrasket meg med babyshower 2 uker før jeg hadde tenkt å holde. Så da fikk jeg det allikevel :p Var litt deilig egentlig!

Håper jeg får det igjen :D

Jeg har holdt for flere venninner og elsker det! Syns det er så gøy og koselig!
 
Arrangerte selv med første. Med 2 hadde jeg ingenting, men var ei venninne som syntes det var så trist at jeg ikke hadde babyshower at hun baka ei kake og kom til meg. Hun er kjempesøt :Heartred Hadde ingenting med 3.
Nå skal vi ha. Men bare fordi vi skal ha Halloween-babyshower:hilarious: Så vi skal ha kombinert halloweenfest, bursdagsfest for meg og babyshower. Og kle oss ut som Rosemary og Djevelen selv fra rosemarys baby :wacky: Vi har en tendens til å være de som tar av på halloween, ja.
 
Hadde absolutt blitt glad for en babyshower! :joyful: Men kommer ikke til å arrangere det selv. Får se om noen ser det naturlig å ta på seg ansvaret :happy: Jeg ville satt veldig pris på en hyggelig sammenkomst med noe å spise på og kanskje litt leker. Har ikke behov for noe gavefest!
 
Glad for det? Absolutt. Men lite sannsynlig at det skjer :D Og heller ikke noe savn om jeg ikke får det ;)
 
Syns det er koselig med babyshower, og har arrangert noen til flere venninner. Hadde blitt glad om noen hadde arrangert, men kommer ikke til å gjøre det selv. Men ville ikke ønsket at det skulle blitt en kostbar affære, og ikke for overdådig.
 
Syns også babyshower er koselig, og om det ikke blir shower så håper jeg iallefall vi treffes for å spise og skravle litt. Jeg er en av de som helst ikke vil ha så mye besøk hjemme første tiden, iallefall om jeg har det på samme måte som sist. :p
 
Nå er jeg vandt med at i USA så har man babyshower kun til første barnet
Eller om det skulle være noe spesielt som f.eks noen fikk tvillinger eller skulle adoptere

Men siden jeg aldri fikk noe til de jeg har fra før siden jeg da bodde i Norge og det ikke var så vanlig her da
Sa har jeg sakt til søs og til venninna mi at denne gangen ønsker jeg veldig det siden dette blir absolutt siste og jeg aldri har hatt før

Men jeg hag jo arrangert mange babyshower til venner og familie
 
Hadde blitt kjempeglad om det hadde blitt stelt istand en shower :) Tror ikke det skjer da, siden det ikke har sjedd de to gangene før..
 
Fikk en overveldende babyshower med nr 1. Det var kjempekoselig, men også veldig slitsomt, haha. Så denne gangen har jeg sagt at jeg ikke ønsker babyshower, men at jeg heller vil ha besøk når babyen er ute :)
 
Nei, egentlig ikke
 
Ja, venninnen min fødte i fjor og jeg holdt for henne ❤️ Nå skal hun ha for meg begge er førstegangsfødende
 
Back
Topp