Ynglingsgoderiet og brusen deres jenter!!!!

ORIGINAL: Imogene

Også paprika friensh fries, smash og smågodt[:)]

alt for mye!

cola på boks er det beste! eller er jeg veldig glad i det søte, sjokolade, lakris, div smågodt. spiser så å si aldri chips.

7 up og villa champagnebrus
Haribo,smågodt,smash og bamsemums.
Av chips er jeg glad i sørlandschips og lays med ost og løk.
Godt det er fredag og jeg har snacks på lur [:D][:D]

porøs melkesjokolade!!!!!!!!
liker ikke brus

Japp, melkesjokolade og iskald Cola... [:)]

Cola zero!!!!!!!!!!!!! nomnomnom!!! Eneste brusen jeg drikker.

Snop... erm er egentlig ikke veldig glad i snop, men sånn tortillas naturell med salsa og guacamole! [:D]

Jeg er generelt veldig fan av søte ting til snop, som sjokolade, is og kake.
Jeg tåler imponerende mye søtt i forhold til andre, som tydeligvis blir kvalm bare man ser på et stykke kake.
Favorittene er nok Melkesjokolade med Kvikk Lunsj, Oreokake og brownies, samt pistasjeis og den Fairly Nuts fra Ben and Jerrys.
Ellers er jeg veldig svak for rosa lovehearts (så jeg kjøper de små som er helt rosa), og kirsebærsmågodt. Ikke de med sukker på, de ordentlige!

Jeg drikker nesten aldri brus da, men når jeg først gjør det så er favorittene Rødbrus, Villa, Mozell og Urge.

Hiihihiiii, skal si dere elsker godter her inne![;)] jeg drikker ikke vanlig brus, det er ikke bra.Haha[8D] Men det skal sies at jeg liker pepsi max i helgene. Og jeg elsker sjokolade......Gullbrød....smil......mokkabønner ja u name it![;)] Men skulle jeg spist alt jeg har lyst på av sjokolade, så hadde jeg ikke sett ut![8D] Så jeg prøver å holde meg til en sjokolade i helgene, men blir gjerne en sjokolade pr dag,ehee[:)]

Altså jeg mente: Det blir gjerne en sjokolade pr dag i helgene, ikke ukedagene[:D] og så glemte jeg å si at jeg elsker den derre proviant chipsen. Liten pose, som jeg av og til kjøper på lørdagn[;)]

Også bamsechips, sourcream and onion og potetskruer er vell favoritten [:D]

URGE[:D]

Og

Helt himmelsk at de tilslutt begynte å lage de i 180gr[:D] (nå kan man vurdere å dele[:D])

Denne brusen er gull verdt!!! Men får ikke tak i den i Trondheim..[:(]

Men brus jeg får kjøpt så synes jeg boks fanta (kald) er god, villa, julebrus og urge[:D]

Av godteri liker jeg godt must dark shots, melkedrøm med bringebær, kvikklunch, kald smach, skole kritt..
Ja jeg liker søtsaker[:D][:D]

Skikkelig salt lakkris og sjokolade... pepsi max.. (Mest Julebrus!)

Back
Topp