Yndlingsreklame..

Norvegia reklamen....Han som slår opp med allle damene og ein gut men beheld sansen for osten[;)]

Jeg digger reklamene for ica. Såpeserien Butikken. "hvorfor legger du juletallerken på pappa?"

Har dårlig husk, men liker den til Norvegia, han som dumper alle damene (og en mann).

Farris-jingelen var kul, husker jeg!

Nå for tida er det bleiereklamen fra Kiwi, den hvor de ungene teller 1-2 1-2 tjee, en to tle pile![:D][:D]

ORIGINAL: @dnim

Norvegia reklamen....Han som slår opp med allle damene og ein gut men beheld sansen for osten[;)]

denne liker jeg og... fordi han homsen er så sinnsykt bra[:)]

Jaaa! Den er kul den også!

ORIGINAL: iThief

denne liker jeg og... fordi han homsen er så sinnsykt bra[:)]

den fra tine hvor alle detter er oxo bra

Egentlig ingen, jeg syns det er mye dårlige reklamer nå [&:]

beste må jo være "jai sove ikke, jai skrur" hihi lottomillionær- reklamen[8D]

samme her.. elsker den[:D]

Likte godt VG reklamene som gikk tidligere jeg..og vossåfår reklamene som f.eks pirat taxi på voss og fartshumper

"Nå er det stille i fjøset" er KONGE!!

Åsså for en del år siden var det en fin Tine reklame.. mange unger som satt å drakk melk på måter som tilsa hvilken melkesort det var.. han som drakk surmelk var sur osv.. Hehe.. Skikkelig SØT!

Æ kainj itj lev uten dæ sjø! (yoghurt-reklamen) [8D] og den rimi-reklamen for en del år siden med den posen som liksom kunne å snakke (om noen husker[8|])

Den gamle lotto reklamen som er tilbake nå:)

"Han sover ikke, han jobber for meg. Og DEEET gjør du og!" haha:)  Den er hærlig

ORIGINAL: **mam**

nye reklamen for opplysninga...

*sku ikke du vært i b.hagen nå?* [:D]

link her : http://www.youtube.com/watch?v=J7ok75FAPpU

åå,den er så søt!!!!!![:D][:D][:D]

og så liker jeg norvegia reklamen

Helt enig. Sambo synes også den er helt hysterisk morsom[:D]

Og så liker jeg NetCom reklamen " Din feite ku "

Jeg synes den Tine-reklamen er så artig jeg da,"no milk today"[:D]
Og den nye for opplysningen,hehe,stakkars hu jenta sitter der bare med smokken i munnen og skjønner ingenting[:D]

Og den gamle som gikk for mange år siden,men nå husker jeg ikke hva den var reklame for. "Sover du??" "Nei,jeg skroor" Hehe,noen som husker den?

Back
Topp