Yndlingsgaven

:Twinni

Elsker forumet
Julibarna 2019
JuniJubel2021
Guttene fikk togbane, klær, gyngehest, biler, spade og bøtte, bøker og masse mer.
Men yndlingsgaven er...
Hoppsie Daisy dukka!! [8|][:D][:D] Hehehe. Guttene sine det.
 
[:D] De er vel glad i damer, da! Hi-hi.
 
ORIGINAL: Budeia

[:D] De er vel glad i damer, da! Hi-hi.


hehehe [8D]
 
du vet alle bra mannfolk, har lekt med dukker en gang da de var små.. Så dette lover bra:) hehehe...[:D]
 
Back
Topp