Yndlings mat?

Tine_mor

Elsker forumet
Hva er yndlingsmaten deres? Akkurat nå spiser eg nybakte rundstykker med brunost på[:D] namnam.. Ellers liker eg utrolig godt taco og lasange[;)] dere da?

Spiser mye taco, pasta o.l. Men i går var jeg hjemme hos mamma og bestilte lapskaus! [:)]
Ellers så har jeg perioder der jeg spiser mye av en ting, får så å ikke spise det på en god stund..

Blomkålsuppe, selvlaget!
Og kjøttkaker med poteter, saus, spaghetti og blomkål!

Er nok mine to av mine favoritt ting. Også elgbiff da, med peppersauas!!!

hjemmelagd blomkålsuppe er det beste[:)] pannekaker med poter og masse fett[;)]
Men nesten INGENTING slår komle... naaaaamm[:D]

Før jeg ble gravid var alt med kjøttdeig dogt og alt med potet [&:]
Men nå etter jeg ble gravid skal alt være så sunt men poteter og grønnsaker.
Pølser og hamburegere osv. spyr jeg av [:D]
HÅper jeg forsetter sånn som nå etter ungen er ute og [;)]

Men du må gjerne sende over en bolle til meg for det hørtes godt ut [:D] hi hi hi

Jeg elsker kjøttkaker med poteter og brun saus og med makaroni stuing ved siden av[:)]

Og så liker jeg veldig godt sylte som jeg ruller inn i lefse og dypper det i edikk , mmmmmm[:)]

Hva er det rareste dere har spist da? Eg synes ikke pinnekjøtt er noe godt eg[:D]

jeg liker heller ikke pinnekjøtt, men pannekaker med fyll, bannan og slikt inni det var ikke godt.

æsj æsj æsj,det med pannekakene hørtes IKKE noe godt ut i det hele tatt[:'(]
Og hvor spiste du kobraen da? Of,det er masse rart der ute altså[:-]

Iiisss[8D] mmmmm,IS[:D] det er ingenting som slår is og melkesjokolada. Spesielt visst melkesjokoladen er iskald og du spiser den til te eller kaldt glass med melk.
Hellnøtt er også veldig godt. Elsker å spise ut nøttene så spise sjokoladen etterpå. Det er et under at eg enda er slank[:D] pasta cabonara er også veldiiiiig godt. Kylling med bernesaus[;)][;)]

Jeg spiste en del kanin da jeg var liten. Vi hadde en slags kaninfarm ei stund. [;)]
Ellers er jeg forferdelig vrang i matveien, og tør sjeldent prøve noe nytt! Kommer ikke på noe rart..
Men samboer har spist struts og hest, det synes jeg er merkelig! Ihvertfall uvanlig!

Eg er sånn halveis vegetarianer,spise ingenting utenom kylling. Spiser ikke noe annet fordi eg takler ikke kjøttsmaken. Eg kunne aldri spist kanin eller hest eg[:(]

det vet eg ikke,men har aldri hørt om noen av de tingene du nevner[:D] hehe..
er det noe godt da?

Mammas fugle-suppe! Det er det beste som finnes!
Den er litt sær i seg selv. med svisker og kokte epler, men NAM. Ellers går alt ned på høykant!

Spist hund en gang, var ikke så godt... men synes det er spennende å prøve nye ting, selv om de er litt morbide og byr meg egentlig imot.

Snegler i hvitløkssmør med baggis! Utrolig godt, men dyrt...

eg er nok veldig sær,men det du snakket om hørte ikke noe godt ut[:'(]
Men du vet,det er jo hver sin smak! Har aldri hørt om snegler i baggis. Kjøper du det i norge dah?[:-]

[:D] Gambisk gryte med ananas og elefantkjøtt... Elefant smaker akkurat som det lukter!!!(Har dere vært på sirkus og luktet elefantene?)
Jeg ELSKER Balinesisk mat , og Spansk husmannskost.(og Pata negra spekeskinke!!!)- Må drøye spekeskinke litt da...

ÆSJ!! Elefant stinker jo!! Er det lov å spise elefant dah? Er ikke du utryddningstruet?[:-]
Det er jo så sinnsykt mangen som har spist noe rart? Eg derimot tror faktisk ikke eg har spist noe rart. Eneste eg kan tenke på er blåskjell, som smakte RÆV[:'(]
hehe,men det er jo hver sin smak da[;)] Men ingenting er bedre en snop!!!!

åååå det hørtes kjempegodt ut, nå ble jeg skikkelig sulten[:)]
ORIGINAL: mie83

kjempegodt! kanskje litt spesiell i matveien jeg da! har du sett den smøreosten som er i en trekanta pakka med tegning av geit utenpå? det er snøfrisk, mild hvit geitost (ligner ikke på vanlig geitostsmak assa) smør det på ei lefse og legg røkelaks på! kjempegodt! spiser det i jua jeg da! spiser du fisk da?

Spiser kalkun[:D] eller fiskegrateng! Og hvitløksbrød..nam nam..eg vet eg har spist nettopp,men ble plutselig VELDIG sulten[:D] hehe

Back
Topp