Yndlings julesang?

Vi tenner våre lykter er min favoritt ❤️ synes også jule cd'en til Michael bublé er utrolig fin, selvom jeg aldri hører på han til vanlig :)

Ååh, hadde helt glemt av nord-norsk julesalme.. blir absolutt full julestemning når jeg hører på den :)

O helga natt, en stjerne skinner i natt, himlen i min famn(carola), hem igjen til jul (jøback) osv..
Alltime favoritt er deilig er jorden.. Nyydelig.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

O helga natt sunget av en mann. Er ikke helt det samme når ei dame synger synes jeg.

En stjerne skinner i natt
Nå tennes tusen julelys
Jul i svingen - Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstoga

Disse tre sangene får meg til å griiiiine, jeg bare ELSKER JUL! :D Sitter å hører på dem nå, faktisk. Haha!

Ellers elsker jeg barnslige julesanger også jeg da... Slike som jul i blåfjell, hei hå nå er det jul i igjen, på låven sitter nissen osv :D

Nå tennes tusen julelys
Jul i svingen - Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstoga

Disse tre sangene får meg til å griiiiine, jeg bare ELSKER JUL! :D Sitter å hører på dem nå, faktisk. Haha!

Ellers elsker jeg barnslige julesanger også jeg da... Slike som jul i blåfjell, hei hå nå er det jul i igjen, på låven sitter nissen osv :D

De tre liker jeg også veødig godt :D Måtte sette på litt julemusikk igår når jeg pakka inn julegaver :D

O helga natt
Deilig er jorden

:rendeer:santa:santa

O helga natt, en stjerne skinner i natt, himlen i min famn(carola), hem igjen til jul (jøback) osv..
Alltime favoritt er deilig er jorden.. Nyydelig.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

"Himlen i min famn" av Carola er nydelig! Den glemte jeg å nevne. ;)

O holy night må vel bli favoritten :-)

O helga natt med Jussi,
og mange andre, elsker julemusikk, har mange CD'er som går i ett hele desember :D

En stjerne skinner i natt og Julegryta :)

Fikk høre av ei venninne som jobber på skole at de ikke lenger synger En stjerne skinner i natt pga religiøst innhold :o

I dag klarte jeg ikke vente lengre! Julemusikk og julegavepakking her nå :Heartred Det er så koslig synes jeg :)

Har mange favoritter, men noen av dem er

Nordnorsk julesalme
Lys imot mørketida

Og maaange andre :p Elsker jula og alt som hører med!

Kurt sin jule cd med KORK..
Himmel på jord
Stjernesludd
Gi meg handa di ven and so on..
Så er jeg veldig gla i oslo gospel choir
Julenatt og en stjerne skinner i natt selfølgelig
Åsså alle disse koselige barnesangene..på loven sittter nissen,jeg er så gla hver julekveld osv:-)
Desember mnd er den mnd jeg liker best..koselig å tradisjoner i fleng

I dag klarte jeg ikke vente lengre! Julemusikk og julegavepakking her nå :Heartred Det er så koslig synes jeg :)

Har mange favoritter, men noen av dem er

Nordnorsk julesalme
Lys imot mørketida

Og maaange andre :p Elsker jula og alt som hører med!

Såå koselig! Elsker jula jeg også :D Idag var det julegrantenning her i bygda... koselig når alle samles, synger julesanger og går i fakkeltog :D Fikk skikkelig julestemning <3

Back
Topp