Yndlings julesang?

Oooo, "En stjerne skinner i natt" er definitivt min favoritt :Heartred Andre favoritter er "I en natt" og av en eller annen grunn "Do they know it's Christmas" fra Band Aid.
Nå gleder jeg meg til å høre på julemusikk igjen! Bare 27 dager til jeg kan sette på!

Ååå, her kom det visst flere jeg hadde "glemt" litt bort :D Gleder meg til å sette sammen årets julesang spilleliste og til jeg kan sette den på imens jeg pynter til jul! Ikke lenge igjen nå :D

Min favoritt er forresten "En stjerne skinner i natt" :)

En stjerne skinner i natt, eeeelsker den! :)

Jeg elsker også en stjerne skinner i natt.

Men jeg liker mange andre også. Driving home for christmas setter stemningen for den 400 km lange bilturen. Winter wonderland er søt. Et barn er født i Betlehem er et must rundt treet sammen med klassikere som du grønne glitrende, glade jul og her kommer dine arme små.

Nå tennes tusen julelys,.det lyser i alle grender, mange fine. Elsker julemusikk

Feliz navidad..
Himmel på jord (kurt nilsen)
Når himmelen faller ned (kanskje ikke en julesang men :p )
Stjernesludd.. :)

Helt klart "En stjerne skinner i natt" :)

Jeg er veldig glad i de gamle klassikerne som ble spilt inn sånn på 60-70 tallet ^^,

En stjerne skinner i natt og Ohelga natt.. Er også veldig glad i julecden til kurt nilsen :)

O holy night, all I want for Christmas, driving home for Christmas, deilig er jorden, det lyser i stille grender. Sikkert flere, kommer ikke på i farta :)

O helga natt, sunget av Jussi Bjørling! Får frysninger av hans versjon :)

Åh det er så mange!
Hvert år så går det i juleplata til kurt nilsen, og michael buble <3

Men en klar favoritt er "driving home for christmas" med Chris Rea :)

Back
Topp