Ylvis 3

Monsilar

Forumet er livet
Nå skal æ og min kjære minstebror sett oss ned og se på Ylvis 3 på DVD.. [:D] Fikk lånt den i går av de vi var på middag hos.. [;)]

Ja, e vanligvis ikke noen "filmseer" men akkurat denne har æ hatt lyst til å se sia den kom ut.. [;)]

Skulle jo egentlig på forestillinga, men i mangel på penga, så blei d ikke no av.. [;)] Så blei veldig glad når de kom ut me DVD.. [:D]

Mamma mia e og en film æ vil se.. Har kjøpt den, men ikke tatt den ut av plasten enda... [8|]

Ja, ikke sant!!! [>:][8D] Har flere filma æ har kjøpt, men ikke sett.. [8|] *skammeseg*

ORIGINAL: Susseline2

Høres ut som en veeeldig god plan[:D]

Angrer meg at jeg ikke kjøpte mamma mia videoen til jul[&o] måååååå gjøre det i morgen...har så lyst å kose meg med en ny film[:)]

kom hit på lady`s night med nam i glasset og mamma mia filmen på tv `n ikveld då du[:D]

ORIGINAL: Lonamor

Høres ut som en veeeldig god plan[:D]

Angrer meg at jeg ikke kjøpte mamma mia videoen til jul[&o] måååååå gjøre det i morgen...har så lyst å kose meg med en ny film[:)]

kom hit på lady`s night med nam i glasset og mamma mia filmen på tv `n ikveld då du[:D]

ååååååååå det hadde vært drømmen min....en natt med deg[8D][:D][;)]Mamma mia og dram[;)]

hørtes tvilsomt ut

ja,sving deg i bilen og kom...her har vi strawberry daiquiri og cider..etc.. likør og sikkert,bailieys og[:D]

jepp..skal prøve på det[:D] viss det blir nåke av då... veit ikkje helt kor eg skal jage gubben vekk hen..hehe..

Back
Topp