YIPPIIIIIIIIIIII!!!!!

Weeeeeeeeeeeeeee!!

Da kan æ slappe mer av i helga [;)]

Hurra!! Da slipper vi å vente til mandag!

Du kan jo sende ditt nr du å!!! Men hvis du skal være her i helga så får du vite med en gang du å kittekat!!!

Steike! Du klarte å lure meg også Pastella! [;)] Men grattis med 1000 innlegg da![:D]

Det var jo litt moro da...[:D]

Jeg mistenkte at du prøvde å lure oss[;)]

Jeg er en luring selv, forstår du[;)]

Joda, men det passa seg så bra egentlig... For jeg hadde planer om å feire 1000 innlegg med et stort YIPPIIIIII. Men så var det så mye annen spenning rundt meg... HEHE[;)][:D]

Håper ikke dere er sure på meg da... Da blir jeg [:(]

SURE på deg?? Nei, det går ikke![;)][;)]

Det var godt å høre! Takk tullmusa... Når skal du teste?

Sure på deg?[8|]
Hvem? Hvor?[:-]
De BER om bank!![:@]

*klem*

ORIGINAL: Pastella

Det var godt å høre! Takk tullmusa... Når skal du teste?

Jeg har IKM på mandag, så vi får vente å se.. [;)] Er jo ikke aktiv prøver, så jeg er ikke så veldig opphengt i EL og sånt. Men noen PP'er er jeg veldig aktiv! Sånn opp og ned. Men jeg hav veldig lyst på et juli-barn, så det hadde jo vært kjempe![:D][:D]

Du har gått to dager over du!! Når skal du teste da??

Kanskje i dag, kanskje i mårra. får se om mensen kommer først

Hmm.. Så spennende! Kankje du kan ta det som "lørdagsmårrakos"??[;)]

der lurte du oss godt gitt!!

Gratulerer med første tusen - klar for tusen til da?

[;)]

[:D]

Alltid klar for 1000 til... Har jo fått utfordring fra fiorelina om å nå 1500 før hu når 2000, men det skal holde godt altså... 500 innlegg mens hu er på helgetur? hmmm kan holde hardt det da...

Tusen takk Godhjerta!!!
Jeg er i det hjørnet i dag!!!

Grattis Pastella...

Må bare si at jeg selvsagt tenkte på noe helt annet når jeg så overskrifta di...din rampejente!!

men ser også at du ikke har fått mensen enda....så da kan det hende at du plutselig roper jippiiiii av helt andre årsaker her om ikke lenge. Det håper jeg, det vet du!!

Hvordan føler du deg? Planer om å teste snart?

Klem, M

Jeg føler meg forferdelig glad i dag!!!
Jeg bare smiler og enda mer for hver gang jeg ser i bindet at det ikke er noe der så blir jeg bare enda mer glad!!!

Jeg trur nok kanskje at jeg tester i dag eller i mårra... Vet ikke enda om jeg tør å gjøre det...

Skjønner godt at du er nervøs for testingen...har forklart det her inne før, at det er bedre å vente på mensen enn å få et negativt svar....

men nå tror jeg at du er gravid, og da er jo svaret herlig å få...GRAVID!! Tenk deg når du ser det resultatet på testen! Helt fantastisk!!

Se hva du har nerver til å gjøre da...jeg venter spent!

Hva har du av tegn og følelser nå da?

Klem, M

Jeg er forferdelig glad i kroppen som jeg sier!
Men sån i kroppen så føler jeg at puppene vokser enormt uten at jeg egentlig har spes vondt, har fortsatt ømme brystvorter da.
Våkna flere ganger i natt at jeg hadde vondt i underlivet, akkurat som mensensmerter. Har perioder med det på dagen nå å.
Føler at mensen kommer hele tida så jeg flyr på do i ett sett, men det er bare mye utflod
Jeg drømte i natt at mensen kom
Jeg er veldig oppblåst i magen, Jeg må ha buksa knept opp for jeg klarer ikke ha den oppe, og buksa fikk jeg i går... Og den skal passe... Faktisk være noe stor skal den være.
Jeg er litt pms i humøret vet jeg... Farer litt fort opp mot min samboer
Og så er jeg utrolig trøtt!!!

Back
Topp