Yey, nummer to på vei

TBex

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Fant igår ut av at vi nå endelig har blitt gravide med nummer to. :D
Vi fikk vårt første barn i slutten av mai 2017,og har prøvd på nummer to siden hun var 1 år, så endelig satt den^^ vi venter da i midt/slutt av september.
Skal allerede på første svangerskapskontroll 28 januar^^ spennende!

Har foreløpig ingen symptomer, utenom kanskje bittelitt trøttere enn vanlig. Forrige svangerskap fikk jeg bekkenløsning rundt uke 24 og ble 100%sykemeldt fra ca uke 30, tror jeg det var. Min største frykt for dette svangerskapet er å få det tilsvarende ille, men tidligere,som man jo hører ofte er normen... Meeeen vi får se^^
 
Gratulerer så mye og velkommen hit:happy: krysser fingrene for at bekkenløsningen holder seg unna
 
Gratulerer, vi er litt i samme bås. Første ungen var prøverør. Begynte å prøve igjen rett før han ble 1 år, uten noen tro på at det skulle funke.. Overraskelsen ble derfor enorm da jeg teste positiv i dag, etter bare den andre måneden med prøving!
 
Gratulerer, vi er litt i samme bås. Første ungen var prøverør. Begynte å prøve igjen rett før han ble 1 år, uten noen tro på at det skulle funke.. Overraskelsen ble derfor enorm da jeg teste positiv i dag, etter bare den andre måneden med prøving!

Åh, så fantastisk! Termin i slutten av september du også da?
 
Gratulerer så mye! :Heartred
 
Back
Topp