Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går bra med deg da!Hurra!!!! Jeg er så glad!
Har hatt ei vanskelig uke hvor jeg bl.a ble hentet av ambulanse i full utrykking.. Nå sitter jeg å venter på legekontoret; for videre sjekk. Men jeg er iallefall 12 fullgåtte uker, HURRA!!
Legen mener at jeg har hatt lokal tarmslyng. Fortsatt vondt i magen og i tarmene når jeg spiser, men legen kunne ikke finne hva det kunne være. Men hun fant et veldig soppangrep, sikkert pga penicillinen jeg tar mot uvi. Er så hoven og vond at jeg nesten ikke klarer å sitte ned...
Nei, tarmslyng ble konstatert på onsdag når de hentet meg med ambulanse. De opererer ikke gravide, så det er visst ingenting å gjøre med den. Den slynger seg bare i forbindelse med mat, men kan sitte i flere timer. F.eks hadde jeg en porsjon lapskaus i dag og ble liggende 2 timer etterpå. Dette er bare ikke noe kjekt..
Jaaa!! EndeligGratulerer! det er en fantastisk følelse det altså <3
Takk for det. Kjenner at jeg fortsatt er øm i magen og det bekymrer meg altså!Håper det går bra med deg da!
Gratulerer
Håper alt er bra med deg da?
Takk! Skulle ønske jeg hadde et lite kikkehull inn til livmoren gitt. Eller en doppler..Gratulerer håper alt går fint