YESS....

Suverina

Gift med forumet
Var innom NAV i dag, det gikk utroli greit faktisk... [:-]
Jeg får fødselspenger... [:)]
Føler meg 10 kg lettere selv om jeg ikke er det da... [:D] For en deilig følelse å vite at det gikk i orden...
Har vært usikker på om jeg kom til å få svangerskaps penger eller engangstønaden... Men det løste seg.... [:)] Hadde vist jobbet nok... [:)] Måtte bare få dele gleden min...... [:D]
Skulle tilbake i 2 tiden i dag å få hente papirene... Spent på hvor mye det kommer til å bli i mnd, har ikke hatt så mye nå de siste mnd heller, så alt blir nok bra... Men det viktigste syns jeg da, er at samboer får permisjon han også[:)] 
JIPPI.... [:D]

Så kjekt at det løste seg [:)] Hyggelig med gode nyheter [:D]

Gratulerer[:D] Så flott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, du føler vel at mangen floker løsnet på en gang. Er utolig kjedelig å gå rundt og ikke vite hvordan det neste året skal gå økonomisk.

Grattis[:D]

Så morro [:D] Gratulerer [:D]

det er godt ting fikser seg[:D][:D]
det ordner seg for snille jenter sier mamman min[:D]

Så utrolig deilig å ha tingene i orden! Jeg venter fortsatt på bekreftelse fra NAV jeg, men siden jeg har hatt et vikariat er det arbeidsgiver som betaler direkte til meg de 2 første mnd., siden tar NAV over utbetalingene. Så jeg føler ikke at jeg trenger å mase på dem....ikke enda hvert fall [:D] Har jo fått penger utbetalt fra arb.giver allerede. Siden blir det interessant å se hvor myr NAV bedømmer at jeg skal ha per mnd.

å så utolig bra!! Deilig å slippe å tenke på det da!

Så bra!

Føler at nå an lille gutten min komme når han vil... Siden alt er i orden liksom... [:)]

ORIGINAL: veslejinta

å så utolig bra!! Deilig å slippe å tenke på det da!

Signerer![:)]

Back
Topp