Yes!!!!! :) :)

Oioi, gratulerer så masse:D :D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så masse :)
 
Hadde du noen tegn på fødsel i forkant eller?siden det gikk så kjapt tenkte jeg :) Hadde min fødsel tatt 2 timer hadde det blitt hjemmefødsel i verste fall eller ambulanse, nesten 2 1/2 t til sykehuset herfra :p

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Ikke ett eneste tegn før første rie litt på ett. Da kom de med tre min mellomrom med en gang. Gnidde brystvortene med varmt vann to timer før det begynte etter jordmor tips :p
 
Ikke ett eneste tegn før første rie litt på ett. Da kom de med tre min mellomrom med en gang. Gnidde brystvortene med varmt vann to timer før det begynte etter jordmor tips :p
Jøss, ja da gikk det fort i svingene, fungerte (litt for? :p) godt det kjerringrådet da:D frisøren min sa det samme k går -"gni og dra i brystvortene dine, funka på meg!" Haha :D men det var jaggu en rask fødsel altså :):)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Oi, oi, det gikk fort! Men gratulerer så masse! Så bra alt gikk fint :)
 
Oi, det var raskt! Gratulerer så mye! :D
 
Gratulere såå mye ;)
Vet hvordan du har det, min forrige fødsel var 1.5 time fra første tegn til det var overstått ;)
Gjør det beste ut av tiden som kommer ★★★

På "mobben"
 
Gratulerer så mye med prinsessen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det va fort gjort :D gratulere så mye.
Kos dere ❤️

Prøvde brøstvortetrikset i går, men ingen effekt her.....men man må vel bære ganske moden for at det skal funke??
 
Oioi, gratulerer så mye :D endelig, du som har ventet å ventet ;) Gikk fort i svingene gitt :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kjære vene, kan d gå så fort altså... Gratulerer så mye.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp