YES!!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg gått ned 8,8 kg på 7 uker :) :)

Er såå motivert.. og målet mitt er å ha gått ned 10 kg når kurset er ferdig.. så da må jeg gå ned 1,2 kg denne uken;) Håper jeg klarer det;) Stort sett der jeg har ligget hver uke.. på litt over 1 kg :)

emoticon

STÅ PÅ.
DETTE KLARER DU

SÅ flink du er!

Hva gjør du eller hva gjør du ikke:p he he....

Akkurat funnet ut at jeg har gått opp 7 kg siden i fjor sommer:/ BLÆÆÆ.
De skal VEKK!!

Wooow, helt fantsastisk!! Du er knallflink!!!

Tusen takk jenter;) Små stolt:) hehe.. Trodde aldri i verden at jeg kunne ta av meg så mye så fort!

Tja.. hva gjør jeg.. jeg spiser hver 3 time.. veier maten.. trener litt hver dag.. prøver å gå turer annenhver dag.. går fort.. ellers så rocker jeg hver dag i ca 10-15 min.. og i det siste har jeg tatt av meg 3-4 kg i uken på magen mye pga det:)

Også tatt frem 30 days shred.. har ikke nok kondis merker jeg.. men bruker endel av treningsøvelsene hennes :)

SKAL klare 10 kg på 8 uker! Da blir det altså 10 kg på 1 kurs! Så da må jeg ned 1,2 kg denne uken:)

Utrolig flink du har vært!

Tommel opp!

Og jeg krysser fingrene for at du klarer å gå ned den siste knappe kg!

Shit du er flink!!!! Så utrolig bra!! Vet du hva, jeg tenkte faktisk på deg i går.. lurte på hvordan det gikk.. for det var du som hadde startet på grete roede og sluttet med godterispising ikke sant?? (du har ikke noe bilde nå, men må være deg)...

DU inspirerer meg! :)

Oceania skrev:
Shit du er flink!!!! Så utrolig bra!! Vet du hva, jeg tenkte faktisk på deg i går.. lurte på hvordan det gikk.. for det var du som hadde startet på grete roede og sluttet med godterispising ikke sant?? (du har ikke noe bilde nå, men må være deg)...

DU inspirerer meg! :)

Ja, det er meg vettu;) Valgt å være litt mer anonym her nå.. så tror ikke det blir noen bilde av hverken meg eller datteren min;)

Godtespising har gått utrolig greit! Har kost meg i påsken.. men alikevel gått ned 2.2 kg i påsken.. eller på 2 uker da.. for vi hadde ikke kurs i påsken;)

*MamMathea* skrev:
kjempebra!!!!!
er det ikke deilig vel? :)

Er så deillig at du aner ikke :)

Hadde jeg visst at det var sååå lett.. så  hadde jg begynt for lengst! ;)

ja jeg har funne vidunderkuren for meg og gått ned 11.5 kg siden midten av Januar!
skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke begynte før!

Fridasinmamma skrev:
Oj, så flink du har vært!!

Hva er din vindunderkur da? :)

takk! jeg går på ketolyse ;)

Back
Topp