Yes yes yes.. Proppen har gått!!

fruluna

Forumet er livet
I stad gikk endelig slimproppen.. Den har jeg ventet noe fryktelig på, så nå er jeg i gledesrus her!!
For det må ha vært den vel??[8|] En liten gjennomsiktig slim/gelekladd??

Vet det har vært skrevet maaaaange ganger om det før, men jeg må høre.. Vet at det kan ta et par uker altså..
Hvor lang tid tok det fra slimproppen deres gikk til dere fødte? [:)]

ca en uke på meg[:D]

Gratulerer[:)] Vel, som sagt.. Så gikk min i begynnelsen av desember.. [8|]

Husker ikke helt hvor lang tid det tok hos meg,men vil bare ønske deg LYKKE TIL!

Oiiiii GRATULERER!!!!!!
Håper du slipper å vente så lenge da[:)]

Hva med min da, jeg venter jeg også[:(][:(] men jeg er jo bare 36 uker nå, så det er jo litt tid igjen[;)]

Jeg fødte sammekveld... Riene begynte svakt før "proppen" gikk... Lykke til[:D]

Et litt teit spørsmål bare.... Men slimproppen, er det en sånn "kladd" liksom? Ikke bare mye slim som renner, men en skikkelig klump?? [8|]

Vis noe skjer i nærmeste fremtid! grattis og kjempe masse lykke til![:)]

Riene begynte 1 t etter proppen hadde gått, fødte samme dag..
[:)]

ORIGINAL: snuppa80

Et litt teit spørsmål bare.... Men slimproppen, er det en sånn "kladd" liksom? Ikke bare mye slim som renner, men en skikkelig klump?? [8|]

Det jeg regnet med var min slimpropp, var en kladd med slim som var på papiret da jeg hadde tissa.. Gjennomsiktig geleklump liksom.. [8|]
Var ikke masse slim som rant hos meg iallefall...[;)]

Oi[:D]håpe det skjer noe snart da[:)]spennende..

Får håpe det er proppen som har gått, og at det ikke tar for lang tid før riene starter da fruluna!

Min slimpropp gikk aldri før jeg fødte...

Så spennende! Nå skjer det iallefall noe [:D]!!

Da simproppen gikk hos meg fødte jeg samme dag med første mann og dagen etter med andre mann.

Vet ikke om noe slimprop... men hadde veldig slimete utflod dei siste 3 ukene.. vet ikke om det teller.. også gikk vannet samme dag som e fødte.

oiiiii!

Håper det er noe på gang snart da!

m

Slimproppen gikk fredag..også gikk vannet gradevis lørdagen...(1 døgn etter) Også ble fødselen satt igang mandagen pga lang vannavgang[:)]

Her gikk slimproppen 4 uker før fødsel, men det startet med rier rett etter at proppen var gått som etterhvert gikk over til maserier/sterke kynnere

min gikk på fødeavd den...mens jeg hadde 4min mellom hver ri....

Back
Topp