YES! YES! sååå glad

ORIGINAL: 11Giggs

ORIGINAL: griseknoen

Så flott da 11giggs.
Gratulerer [:D]
Da håper jeg ikke at jeg havner så veeeeeeeeldig langt bak deg da hvertfall.
Kanskje vi ses en gang i porsgrunn [;)][;)]

Ja det hadde vært koslig! *krysser fingrene for at dere kommer inn nå straks* [:D][:D][:D]

Dere var på ringelista ikke sant? [8|] Kan jo ringe å høre hvordan dere ligger an [;)]

Vi skal jo inn til forsamtale om 3 uker, så gidder ikke stresse med å ringe.
Men hadde jo vært gøy om vi hadde "tilfeldigvis" møttes der nede da [:D][:D]

3 uker går nok fort. [:)] Får håpe at du får begynne med en gang [:D]

3 uker flyr nok unna tenker jeg.
Nå er det jo allerede bare 2 uker og 6 dager til [8D]
Regner nok ikke med at vi får sette igang før i januar, men hadde jo vært deilig å få satt igang før også.
Men siden jeg ikke er utreda og vi må vente på svar på mannens prøver, så ser jeg ikke for meg at vi kommer igang før i januar (kanskje desember).
Det er jo selvfølgelig HVIS vi i det hele tatt kvalifiserer til prøverør da.

Når vi var på forsamtale så ble vi begge undersøkt på klinikken. Jeg på UL og mannen min måtte vise frem "stellet". Siden han hadde levert spermprøve tidligere så slapp han det den gangen. En haug med blodprøver måtte også taes. Deriblant en kromoson prøve. (tar ca en mnd å få svar på den)

Håper dere kommer kjapt i gang [:D]

Oi. Det var mye greier.
Men hadde dere tatt blodprøver på forhånd også da?
Vi fikk tilsendt rekvisisjoner på blodprøver, og tok dem på sykehuset her. Skal det taes enda flere blodprøver tror du?
Mannen min må ha med seg prøve for foreløpig er det han det er funnet problemer med. Dem tok det visst ca 2 uker å få svar på.

Håper også vi kommer kjapt igang..

Oi. Det var mye greier.
Men hadde dere tatt blodprøver på forhånd også da?
Vi fikk tilsendt rekvisisjoner på blodprøver, og tok dem på sykehuset her. Skal det taes enda flere blodprøver tror du?
Mannen min må ha med seg prøve for foreløpig er det han det er funnet problemer med. Dem tok det visst ca 2 uker å få svar på.

Håper også vi kommer kjapt igang..

Vi hadde tatt en del i forkant, men tok noen igjen da det ikke måtte gå mer enn ett år før forsøk etter tagning. Tok første prøvene i nov-09 så like greit å ta noen i april-10 [;)]
Kromosonprøvene (blodprøve) tok vi kun når vi var på forsamtale.
Mannen min fikk svar på spermprøven med en gang han [8|]

Vi hadde tatt en del i forkant, men tok noen igjen da det ikke måtte gå mer enn ett år før forsøk etter tagning. Tok første prøvene i nov-09 så like greit å ta noen i april-10 [;)]

[8|] Så rart.
I brevet til min mann stod det at det ville ta ca 2 uker før vi fikk svaret på hans prøve.
Mulig det er fordi tidligere prøver har vist veldig lite aktivitet.
Kanskje de må ta ekstra tester for å sjekke om det i det hele tatt er mulig å bruke svømmerne hans [&:]
Nei, jeg kan ikke gruble for mye på alt dette. Da blir jeg bare sprø [8D]
Vi tok hvertfall blodprøvene våre nå i september, så regner med de holder en stund [;)]

Var dere på forsamtalen i april??
Hva spurte dem om?

Nå føler jeg at jeg kupper tråden din helt her altså.
Det er virkelig ikke meningen [:o]

[8|] Så rart.
I brevet til min mann stod det at det ville ta ca 2 uker før vi fikk svaret på hans prøve.
Mulig det er fordi tidligere prøver har vist veldig lite aktivitet.
Kanskje de må ta ekstra tester for å sjekke om det i det hele tatt er mulig å bruke svømmerne hans [&:]
Nei, jeg kan ikke gruble for mye på alt dette. Da blir jeg bare sprø [8D]
Vi tok hvertfall blodprøvene våre nå i september, så regner med de holder en stund [;)]

Var dere på forsamtalen i april??
Hva spurte dem om?

Nå føler jeg at jeg kupper tråden din helt her altså.
Det er virkelig ikke meningen [:o]

Går helt fint at tråden handler om oss to [8D] he he

Vi var på forsamtale i april i år ja [:)] Der ble vi begge som sagt undersøkt. Vi snakket også om prøveperioden. Prøven til mannen. Prat videre fremover. Og selvfølgelig om prosessen vi skulle igang med. Der satt vi opp ca plan for første forsøket. Vi måtte vente ett par mnd pga min syklus (som har en tendens til å få tr seint i mnd.), sommerferie (som de har stengt) og at de seff var fullt i mai. Jeg fikk beskjed om å ringe inn til klinikken når jeg fikk tr i august.
Etter samtalen ble vi henvist opp til blodprøve rommet [8D]
Fikk med meg litt brosjyrer om ass befr., resepter på hormoner og puregon penn.

Vi var på forsamtale i april i år ja [:)] Der ble vi begge som sagt undersøkt. Vi snakket også om prøveperioden. Prøven til mannen. Prat videre fremover. Og selvfølgelig om prosessen vi skulle igang med. Der satt vi opp ca plan for første forsøket. Vi måtte vente ett par mnd pga min syklus (som har en tendens til å få tr seint i mnd.), sommerferie (som de har stengt) og at de seff var fullt i mai. Jeg fikk beskjed om å ringe inn til klinikken når jeg fikk tr i august.

Bra at vi kan ha en tråd om oss to [8D]

Så der var bare uflaks som gjorde at det tok så lang tid før dere fikk satt igang altså?

Så det var ikke noe tvil om at dere skulle få gjennomføre forsøk når dere var på forsamtalen.
Det var ikke snakk om å vente på noen prøver før du fikk resepter og alt?

Spør mye jeg [8D]
Liker ikke å møte opp på ting helt uforberedt og å få overraskelser [8D]

Bra at vi kan ha en tråd om oss to [8D]

Så der var bare uflaks som gjorde at det tok så lang tid før dere fikk satt igang altså?

Så det var ikke noe tvil om at dere skulle få gjennomføre forsøk når dere var på forsamtalen.
Det var ikke snakk om å vente på noen prøver før du fikk resepter og alt?

Spør mye jeg [8D]
Liker ikke å møte opp på ting helt uforberedt og å få overraskelser [8D]

Fikk resepter når vi var der ja [:)]
Syns det var synd at det var fullt for jeg skulle gjerne begynt med en gang [;)] Nå var jeg også så "heldig" at jeg fikk tr dagen før bryllupet så det hadde nesten vært positivt om jeg kunne få begynt på hormoner da [8D] hehe
Vi oppfylte ikke "kravet" om gift eller 2år felles adresse. Men det var ikke noe problem. (muligens fordi vi skulle gifte oss 28 mai) [:)]
Men hadde kromosomprøvene sagt at vi IKKE kunne gått igjennom prøverør så hadde det ikke blitt prøverør. Det er de nøye på. Men tror ikke det er så stor prosentsjanse for at det skjer.

TjohoooO!!!!

ORIGINAL: Heffalompen.

åå så bra 11gigs nå er det sannelig ikke lenge igjen til du skal i ilden igjen.
dette med sprayen går fint jeg gikk på den i 3 mndr og det blir en vanesak etterhvert og smaken blir du vant til tro det eller ei...så en uke eller 14 dagers spraying er ingen ting[;)][8D]

hehe holder nok ut nesten 3 uker med spray. Begynner neste fredag [:)] Ikke lenge til det nei. [;)]

ORIGINAL: Angelofhope

Så bra!! Gratulerer!![;)][:)]

Back
Topp