YES nå ska maen få kosa seg. Julegave

Linni puse gal

Elsker forumet
Hmmm tenke någe i retning
http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763415
Får når eg ikke GIDDE[:D]

Nyt den deilige følelse av en .........
som gir deg den naturtro opplevelsen
av myke lepper og trange ...............
Den har i tillegg en trinnløs vibrator som forsterker følelsen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. YES høres nice ud .... HAHAHAHAHAHAHA

PS de pripne her inne trenge ikke kommentera.. Me andre kan kosa oss me litt voksent leketøy ... HA
[:)][:)][:D][:D][:D][:)][:)]
PS massivt bruk av smileys for å lette humøret[;)]

hehe, råkul gave!!![:D][8D]

Hehehe..[8D]

En kompis av meg hadde en sånn, fikk den i bursdagspresang av kompisene på tull, kort tid etterpå var den ødelagt... HAHAHAHAHA.. En liten tankevekker [;)]

ORIGINAL: Jamu

hehe, råkul gave!!![:D][8D]

[:D]

NÆ egentligt så va det bare KØDD, eg tror maen heller hadde venta på meg... vent litt....... jo då han sitte her å nikke, e ikke så keen på ei jokse fitta [:-][:-][:-] herregud eg skriv fitta[8|][8|][:o][:o][:o]

Nei då kjøbe eg heller någe vibrerane te meg sjøl... det funke ikke så bra me mobilen lengre.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ORIGINAL: MaritParit

Hehe, sitter her og prøver å drepe den prippne frøkena som våkner i meg...
Rart at det skal være "feil" at en mann får en gummivagina, når det for mange er greit at jenter har en dildo? Hmm, kan det være at en dildo er mer spennende for begge parter?

HOFF, nå må eg stoppa.. sidde her å ler av mine egne kommentarar... Natti.. klmz te dokk alle å husk eg e gravid.. vil ikke någen någe vondt... Men gud så møye faenskap så ligge på øvefladen akkurat nå [:D]

hahahaha [:D][:D][:D] blir kjekt å se annsiktene på foreldre når han pakke opp den gaven [:D][:D][:D]
Linn: kjøb ann!!!!!! [;)]

Hadde tatt seg ut på julaften ja[:D]

hahaha..dødskult linni[:D][:D] ga en gang en oppblåsbare damen til fetteren til gubben,hehe[:)][:D] med hull både her og der,hehehehe[:D][:D]

Hahaha, da håper jeg deres skal feire jul med hans foreldre!!

Den der er jo skikkelig vulgær!!
Har vært på dildoparty og det var ikke noe lækkert syn...
men det er vel ikke så mange damer som ønsker å kikke oppi en "sånn en" [:D]

hadde tatt seg ut det der ja...

haha eeeeeeuw[8D]....
såg jo ut som en rynkette tissemann[8D]....

Back
Topp