Yes da :)

kosemor

Glad i forumet
Vogna i hus.. Simo duovogn 08/09 mod..

Alle deler bortsett fra kallosjen demontert og puttet i maskina.. Kallosjen er skrubba og spylt i dusjen.. Den var litt møkkete og hadde et par rift i kallosjen som ikke blir synlig under vogna sin bag.. Prutet ned fra 2000 til 1500kr og veldig fornøyd med det.. Ellers er den i helt i orden..

Klager ikke med vogn til den prisen når vi prater om simo duo :)
 
Et kupp!! Gratulerer med vogn i hus! Og fantastisk at du kjøper brukt! Det liker vi :D :hug007
 
Har også kjøpt brukt, og er veldig fornøyd ;) Ingen skader, og den ser helt ny ut :)
 
Vi hadde planer om å kjøpe brukt men mannen viste akkurat hvilken han skulle ha. FAnt to på finn men begge ble solgt før vi kom til :( da ble det en ny, men vi fikk den på tilbud da :D
 
kjøper mye brukt jeg, så lenge det er i grei stand.. Bruker ofte å handle mye fine og lite brukte klær på en gjenbruksbutikk :) hvorfor ikke sier jeg? Sparer både penger og miljøet
 
Jeg kjøpte vogna brukt (simo kiombi) bilstolen(e) er fra søstren min på 5 år, voksiposen er brukt, også arver vi egentlig alt annen av ting til babyen fra et vennepar :p
 
Vogna i hus.. Simo duovogn 08/09 mod..

Alle deler bortsett fra kallosjen demontert og puttet i maskina.. Kallosjen er skrubba og spylt i dusjen.. Den var litt møkkete og hadde et par rift i kallosjen som ikke blir synlig under vogna sin bag.. Prutet ned fra 2000 til 1500kr og veldig fornøyd med det.. Ellers er den i helt i orden..

Klager ikke med vogn til den prisen når vi prater om simo duo :)
Samme her :D jeg har også den vognen. Kjøpte den av tante :)
Min er i tipp topp stand, ikke noe slitt i det hele tatt. Veldig fornøyd !
 
Gratulerer med vogn i hus :) Jeg brukte en sånn til min første, var stor fornøyd!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp