Yes da..

Destiny85

Forumet er livet
I dag har jeg hamstra de siste bleiene utifra den lista jeg beregna..

I kjelleren og til svigers har vi tilsammen 174 pakker bleier[&:][:D]
(Og da har jeg bare handlet 4 pakker i de tre minste str..)

Tror jeg har nok til poden de neste 2 årene[:D]

OMG!!!

Må helt ærlig si at jeg kommer til å flire om bleiekrigen tar en ny vending og det blir ennå billigere å kjøpe bleier,enn det det er nå.
174 bleiepakker???? Det hadde jeg aldri orka. Men ære være deg som faktisk har gidda å hamstre slik.

Kan være de blir billigere, men ikke så mye at de går ned fra 48 kr pakken til 12 kr[8D]
Bunnpris sier jo de kunne gitt bort 50 kr til hver kunde som kjøper en pakke bleier av de nå (så mye taper butikken) og de er ikke de som er billigst i bleiekrigen for å si det sånn.

Fant ut at jeg sparte 6500 kr på å gjøre det nå, og Kiwi sier de gir seg til nyttår.

Bra dere har hamstra,jeg skal kjøpe litt selv..fader man sparer jo masse penger om prisene går opp etter nyttår.

dei tape utruli mykje penga på dinne krigen, og ette nyttår e det ferdi sei dei.
trur ikkje dei hadde kuttet enda meire i prisen når det er så masse penger det allereide er snakk om i tap.

har hamstret en del sjøle som jeg har når jeg er ferdig med "gratisbleiene" mine. blir fort veldi dyrt når en treng bleie til 2 onga. håpe oliver snart slutta me det da

Har handlet 46 pakker bleier til nå[:)]
Men skal hamstre sikkert like mange neste gang også :)

dere som hamstrer veldig mye, husk at de søte små( ja, ikke dere som har fått småsøsken) mest sannsynlig slutter med bleie til sommeren[;)] vi bruker en pakke bleier ca i uken, så en 30 pakker bør holde fram til sommeren eller er beregningene mine helt feil[8D]

ORIGINAL: mammatilaksel

Jeg har hamstra ..... 4 pakker [8D] Går kanskje ikke under definisjonen av å hamstre. Må stå på nå skjøner jeg!

Back
Topp