YES!! :D

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Da var kl over 24.00 og jeg er endelig 12+0 ! ❤️ så det jeg lurer på, kan noen berolige meg med at kvalmen deres er borte?? Er så lei :( gråter flere ganger dagelig fordi jeg føler meg helt utslitt :(
 
Oi den ble rar..

Uff! Alle sier jo det er ett godt tegn, vi får trøste oss med det! ;) meeen noenganger vil jeg bare gi opp!
 
Er 12 veker i dag. I går var første dagen på 6 veker at eg ikkje har spydd! Kvalmen har roa seg veldig, men er ikkje heilt vekk. Kjenner absolutt at formen blir beire og beire :)
 
Er 12 uker i dag, men kvalmen sitter fortsatt igjen. Mange som ikke blir kvitt den før uke 13.
 
Er 10+ jeg og her har det roet seg veldig! :-D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
12+2 og roa seg litt her :)
 
Her har kvalmen roet seg også. Er i uke 12 i dag. Fra å være kvalm 24/7 siden uke 4, så er det mest om kvelden og morgenen nå. Men har lite energi og matlyst enda :( Håper virkelig det går over snart. Har vært sykemeldt i snart 6 uker nå pga. kvalmen. Og må si man blir virkelig satt på prøve når man havner i en slik situasjon. Har også grått mine modige tårer, men mest på grunn av dårlig samvittighet over for jenta mi på snart 4 år.
 
Her har kvalmen roet seg også. Er i uke 12 i dag. Fra å være kvalm 24/7 siden uke 4, så er det mest om kvelden og morgenen nå. Men har lite energi og matlyst enda :( Håper virkelig det går over snart. Har vært sykemeldt i snart 6 uker nå pga. kvalmen. Og må si man blir virkelig satt på prøve når man havner i en slik situasjon. Har også grått mine modige tårer, men mest på grunn av dårlig samvittighet over for jenta mi på snart 4 år.
Uff det forstår jeg :/ når man har ett barn til så er det ikke bare deg denne kvalmen går utover, men hele familien :/ du får tenke at du gir hennes verdens fineste lillesøster eller lillebror som hun vil være evig takknemmelig over ❤️ godt å høre at flere gråter og er lei hehe
 
Uff det forstår jeg :/ når man har ett barn til så er det ikke bare deg denne kvalmen går utover, men hele familien :/ du får tenke at du gir hennes verdens fineste lillesøster eller lillebror som hun vil være evig takknemmelig over ❤️ godt å høre at flere gråter og er lei hehe

Ja man må bare prøve å tenke positivt :)
Vi vet at det går over en dag. Og den dagen ser vi vel alle som er plaget med kvalme i ukesvis fram til.
Det er da den virkelige gleden med å gå gravid kommer. Det husker jeg fra sist svangerskap.
 
Back
Topp