Ferraribabe
Forumet er livet
i dag har Emily bare blitt flinkere og flinkere til å gå, for ikke så mange timene siden gikk hun nærmere 30 skritt, så dette går fortere og fortere nå.
I går var det bare 3 skritt, hun prøver og reiser seg opp for å gå men hun har ikke helt kontrollen den veien, men å sette seg ned på kne det klarer hun kjempe fint.
Sa til min mor at nå skal vi øve og øve så kanskje hun går før hun er 14 mnd[:D]
Så syns hun det er så morsomt når jeg står foran henne og sier kom kom kom, da går hun mens hun ler litt med tungen hengende ute av munnen og til slutt mister hun balansen for hun ler sånn[:D], hi hi hi hun er så herlig, begynner jo bare og ler jeg og så mister jeg balansen og detter på rompa.
I går var det bare 3 skritt, hun prøver og reiser seg opp for å gå men hun har ikke helt kontrollen den veien, men å sette seg ned på kne det klarer hun kjempe fint.
Sa til min mor at nå skal vi øve og øve så kanskje hun går før hun er 14 mnd[:D]
Så syns hun det er så morsomt når jeg står foran henne og sier kom kom kom, da går hun mens hun ler litt med tungen hengende ute av munnen og til slutt mister hun balansen for hun ler sånn[:D], hi hi hi hun er så herlig, begynner jo bare og ler jeg og så mister jeg balansen og detter på rompa.