YEeey, ul i morgen:):)

cleo_84

Gift med forumet
Gleder meg helt vanvittig til ul i morgen:) Har klokka ni, så kan fort hende at jeg ikke får sove så veldig godt i natt for å si det sånn. Etter det bærer det avgårde til fastlege, fordi jordmor er bekymret for at jeg har så mange kynnere. Så får vi se om legen er enig med jordmor angående å sykemelde meg 100%. Har ikke lyst i det hele tatt, men vil ikke inn i en ny for tidlig fødsel heller. Og iallefall ikke så tidlig som dette. Deretter skal katten kastreres, så utrolig mye som skal skje på kort tid i morgen...hmm...men ultralyden har jeg ventet på en stund!! Så gleder meg!

Masse lykke til[:D]
Det kommer nok til å gå kjempe fint[;)]
Sliter med disse kynnerne jeg også...
Det var grunnen til at jeg ble sykemeldt sist blandt annet, og regner ikke med at jeg skal i jobb igjen så lenge dette holder på...
Bedre å være hjemme enn å risikere en tidlig fødsel....
Gleder meg til oppdatering.

ORIGINAL: ElisabethRB

Masse lykke til[:D]
Det kommer nok til å gå kjempe fint[;)]
Sliter med disse kynnerne jeg også...
Det var grunnen til at jeg ble sykemeldt sist blandt annet, og regner ikke med at jeg skal i jobb igjen så lenge dette holder på...
Bedre å være hjemme enn å risikere en tidlig fødsel....
Gleder meg til oppdatering.

Takk snuppa:) Ja, det er bedre med sykemelding enn for tidlig fødsel, så jeg får bare høre på de som faktisk har peiling. Får se hvordan det blir framover:) Lover å oppdatere med engang jeg får rompa innenfor døra igjen i morgen!

jeg har oxo UL imorra... gru-gleder meg[:-] men må vente litt lengre... har ikke time før 14.

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

jeg har oxo UL imorra... gru-gleder meg[:-] men må vente litt lengre... har ikke time før 14.

Gru gleder meg jeg også..... men er utrolig glad for at det er så utrolig tidlig da. Får meg til å slappe av litt det:)

Back
Topp