Bænken
Glad i forumet
JAAAAAAAAAAAAAaaa
Er såååååå lykkelig å glad [:D]
Vi skulle egentlig på hytta i påska, men har vi et bad vi tenkt å ta. så mannen min fant ut at
det måtte vi ta i påske [:@] så jeg har gått å vært så lei meg for at det ikke ble hytte tur i påsken.
Men så har jeg funnet ut at hvorfor i alle dager skal vi pusse opp nå? vi skal jo lage større bad å ta det ordentlig
om 5 år uansett [8D] vi kan jo bare sette inn badekar å en ny vask nå så venter vi med resten til vi skal ta det ordentlig..
baderoms platene er 70 tall`s men jeg bryr meg ikke så mye om det. så jeg kan godt vente i 5 år....
Å vet dere hva [:D] Han gikk med på det
Så nå skal vi reise på hytta allikevel
Er så glad nå [:D] Gleder meg som en liten unge [:D]
Å i morgen kommer mannen min hjem fra sjøen.....
Er sååååååååå glad [:D] må bare får det ut [:D]
Er såååååå lykkelig å glad [:D]
Vi skulle egentlig på hytta i påska, men har vi et bad vi tenkt å ta. så mannen min fant ut at
det måtte vi ta i påske [:@] så jeg har gått å vært så lei meg for at det ikke ble hytte tur i påsken.
Men så har jeg funnet ut at hvorfor i alle dager skal vi pusse opp nå? vi skal jo lage større bad å ta det ordentlig
om 5 år uansett [8D] vi kan jo bare sette inn badekar å en ny vask nå så venter vi med resten til vi skal ta det ordentlig..
baderoms platene er 70 tall`s men jeg bryr meg ikke så mye om det. så jeg kan godt vente i 5 år....
Å vet dere hva [:D] Han gikk med på det

Så nå skal vi reise på hytta allikevel

Er så glad nå [:D] Gleder meg som en liten unge [:D]
Å i morgen kommer mannen min hjem fra sjøen.....
Er sååååååååå glad [:D] må bare får det ut [:D]